Ze blijft slapen!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar zou het niet beter zijn voor de pro-Lieke fanclub dat ze tot 02:30 blijft -zonder- dat ze seks met Huub heeft? Dan kan Huub blijven volhouden dat z`n gevoelens voor Lieke oprecht zijn. En wie weet, misschien komt ze morgen toch nog terugDenk wel dat Lieke het op prijs zal stellen dat Huub "de test" heeft weerstaan...
Nou doet zo'n maskertje ook al veel natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 01:41 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik vind het een toppertje, en ze doet het subtiel...
Ik dacht dat jij Gaby leuk vond?!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb ik iets geschreven wat er op duidt dat ik dit okay vind dan? Door die 90 hartslagen opmerking?
Ik vind dat Gaby moet opsodemieteren.
Ik vind dat jij je ENORM aanstelt met je zwaar afzeikende anti-Lieke posts op het forum. Dus zo stellen we ons beide aan blijkbaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Ze is tenminste lief voor hem.
Sure... Geef het 10 minuten en het is all-out pr0n.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar zou het niet beter zijn voor de pro-Lieke fanclub dat ze tot 02:30 blijft -zonder- dat ze seks met Huub heeft? Dan kan Huub blijven volhouden dat z`n gevoelens voor Lieke oprecht zijn. En wie weet, misschien komt ze morgen toch nog terugDenk wel dat Lieke het op prijs zal stellen dat Huub "de test" heeft weerstaan...
Demins is in de aap gelogeerdquote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind je zo niet leuk!![]()
En ik ben geen gastmod, meneertje. Kijk eens in de index!
Dank je. Ik ben meteen weer klaarwakkerquote:Op woensdag 18 april 2007 01:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
*kaars uitblaas*
*glas wijn weggooi*
IK ZEG JE IK LUST JE RAUW! HEB JIJ 2 KINDEREN UIT JE KUT MOETEN SCHIJTEN? IK BEN EEN KIND VAN.
GOOOOOOOD
Daar sta je nog, net als Teamlead...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind je zo niet leuk!![]()
En ik ben geen gastmod, meneertje. Kijk eens in de index!
Hij vroeg het haar al beneden in de game-room en Eric slaapt bij Tasquote:Op woensdag 18 april 2007 01:43 schreef FdW het volgende:
Dat wordt echt huilen of ze bij Huub mag blijven slapen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:44 schreef demins het volgende:
[..]
Daar sta je nog, net als Teamlead...
Sterker nog: ik sta finaal voor aap!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Demins is in de aap gelogeerd![]()
Sorry![]()
Het is wel heel dubbel. Duidelijk is, helemaal nu ze is ontslagen, dat het tussen Huub en Lieke niet meer gaat werken. Huub geniet van de aandacht van vrouwen, dus gaat monogamie buiten het huis helemaal niet meer volhouden. Op zich is het dus beter dat de relatie stopt. Maar laten ze het dan morgen definitief stoppen. Dan kan Huub daarna gewoon zijn gang gaan zonder dat hij echt asociaal bezig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En naief.... ze vond het DGK is vorig jaar al opgenomen een van de leukste topicsquote:Op woensdag 18 april 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
Ik vind Gaby echt leuk en spontaan, geinteresseerd en gezellig!
En je mag straks een paar dagen aapjes kijken, als je zo doorgaat!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:47 schreef demins het volgende:
[..]
Sterker nog: ik sta finaal voor aap!!!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
In het begin vond ik het echt ranzig dat hij met een prostituee in de Kooi en plein publique naar bed ging. Toch heb ik mijn vooroordeel over deze vrouwen, dankzij Gaby, bijgesteld. Aardige en intelligente meid!
Tutututut........... ze vond dat gewoon een grappig topic! Ik heb haar toch ook geen superieure kwaliteiten op het gebied van intelligentie toegedicht?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
En naief.... ze vond het DGK is vorig jaar al opgenomen een van de leukste topics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |