Leer toch eens lezen, mevrouw! Nergens vergelijk ik Brian met een aap, nergens beweer ik dat Brian een aap is...quote:
Scan is gewoon een romanticus:) die zit lekker te zwijmelen nuquote:Op woensdag 18 april 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
10 minuten geleden keurde je het allemaal nog af!![]()
Met van die enge dunne groene nekjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je wel eens een alpha male duck gezien![]()
Allemaal apekoolquote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef demins het volgende:
[..]
Leer toch eens lezen, mevrouw! Nergens vergelijk ik Brian met een aap, nergens beweer ik dat Brian een aap is...
Of is het gebruik van het woord aap alléén al, ongeacht de context, reden voor een gastmod op dit forum in actie te komen. Of ligt het aan mij? Dan is nu de aap uit de mouw gekomen!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef demins het volgende:
[..]
Leer toch eens lezen, mevrouw! Nergens vergelijk ik Brian met een aap, nergens beweer ik dat Brian een aap is...
Of is het gebruik van het woord aap alléén al, ongeacht de context, reden voor een gastmod op dit forum in actie te komen. Of ligt het aan mij? Dan is nu de aap uit de mouw gekomen!![]()
Die laatste 2 wist ik thank GOD!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh mijn god/ Oh My God
LMAO - laughing my ass off
LOL= laughing out loud
bekendste internettermen denk ik zo.
Ze zit voornamelijk op Vol omdat een of andere grapjas haar persoonlijke info (echte naam etc) op FOK gezet had, dus toen is ze hier weggegaan denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef STAP01 het volgende:
zeker niet! Maar ik heb net ergens gelezen (of gehoord) dat ze op vaak op vol zit.
Volgens mij ben je nu in de war met kikkersquote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Met van die enge dunne groene nekjes?
You're welcome. Nieuw hier op het forum?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die laatste 2 wist ik thank GOD!![]()
Ik zat zooooooooooo erg te piekeren over OMG!!! THANKS A LOT!!!![]()
Als de redaktie dat goed zou vinden, zouden ze er waarschijnlijk nooit mee ingestemt hebben om haar te ontslaan...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:38 schreef schatje het volgende:
Huub is er nog niet opgekomen om Lieke een baan te geven als schoonmaakmeisje.
Waar heb ik iets geschreven wat er op duidt dat ik dit okay vind dan? Door die 90 hartslagen opmerking?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scan is gewoon een romanticus:) die zit lekker te zwijmelen nu
Kikkers hebben geen nekje, laat staan een dun nekjequote:Op woensdag 18 april 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met kikkers![]()
Ik vind je zo niet leuk!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:36 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!!! zeker niet! Alleen ik ken die internet termen niet zo goed...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
You're welcome. Nieuw hier op het forum?
Stel je niet zo aan zeg. Ze is tenminste lief voor hem.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gaby moet opsodemieteren.
*kaars uitblaas*quote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb ik iets geschreven wat er op duidt dat ik dit okay vind dan? Door die 90 hartslagen opmerking?
Maar zou het niet beter zijn voor de pro-Lieke fanclub dat ze tot 02:30 blijft -zonder- dat ze seks met Huub heeft? Dan kan Huub blijven volhouden dat z`n gevoelens voor Lieke oprecht zijn. En wie weet, misschien komt ze morgen toch nog terugquote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Waar heb ik iets geschreven wat er op duidt dat ik dit okay vind dan? Door die 90 hartslagen opmerking?
Ik vind het een toppertje, en ze doet het subtiel...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:39 schreef FuTilE het volgende:
Wel een vakvrouw hoor, kijk es hoe ze als vanzelfsprekend eigenhandig de spanning zit op te bouwen.
Als Huub al niet wilde, en hij leek er naar zijn drankgebruik te oordelen niet echt voor in, dan gaat ie nu alsnog voor de bijl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |