Tyfus-eind weg van mijn bed.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bruisend cultureel hart van Nederland.
Theatersport aan je voeteneinde laat dan ook te wensen over.quote:
Hij is ook minder diep dan m'n tafel, dus dat schept wat extra ruimte. Plus dat ik al m'n bureau zooi kan opruimen in vakjes/lades/whatever enzo. Lijkt me heerlijk.quote:
Mop, je hebt toch al een heel nest auto's aangeboden gekregen? een paar keer op-en-neer rijden kan toch ook? Daar krijg je, desnoods met een boedelbakkie, echt wel alles in.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ergens een busje voor redelijke prijs gevonden om te huren moet je allen wel effe een creditcard hebben
Vraag Q dan wat z'n Twingo aan kan, kwa boedelbak.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ik ergens een busje voor redelijke prijs gevonden om te huren moet je allen wel effe een creditcard hebben
mja bestelbusje is wel handigst vooral nu mmn bureau ook naar Twisted moet enzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mop, je hebt toch al een heel nest auto's aangeboden gekregen? een paar keer op-en-neer rijden kan toch ook? Daar krijg je, desnoods met een boedelbakkie, echt wel alles in..
Geen idee wat de Twingo aan kan en ja ik heb een CC.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vraag Q dan wat z'n Twingo aan kan, kwa boedelbak.
Of wellicht heeft Q een creditcard.
Kun jij dan even dat busje regelen voor M-M, allerliefste Qtie?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee wat de Twingo aan kan en ja ik heb een CC.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun jij dan even dat busje regelen voor M-M, allerliefste Qtie?
"Hoppa" is wat ongebruikelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Of zeg ik nu rare dingen?
Veluwe ftw!quote:
Wanneer is de huwlijksceremonie ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga mezelf nu schminken als prinsesje!
Pfft. Ik oefen voor koninginnedag, dan ga ik op de straat staan om kindjes te schminkenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Wanneer is de huwlijksceremonie ?
Amalia zou het wel goed doen voor Halloween, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
Ik ga mezelf nu schminken als prinsesje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |