Okeequote:Op woensdag 18 april 2007 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat boeit me in principe ook geen fuck doch ben ik van mening dat het niemand in de weg staat.
ik denk of wel redelijk snel, aangezien diegene die er over gaat had vast al een hele stapel kopietjes klaarliggen om iedereen te beantwooden die een kaartje stuurtquote:Op woensdag 18 april 2007 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee.
Hoe lang zou het trouwens duren voordat twist en ik reactie hebben op ons kaartje aan Willem-Alexander en Máxima?
Ach, schuif het naar mij toe. Ik heb mijn redenen. En uiteraard gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is een actie-reactie ding, dus daar treft jullie beide blaam (en mij nu dus ook).
Ik begin bijna te denken alsof je het persoonlijk tegen mij bedoelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, schuif het naar mij toe. Ik heb mijn redenen. En uiteraard gelijk.
http://www.spitsnet.nlquote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en mijn horoscoop staat er niet op
Stoppen! Nu!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken alsof je het persoonlijk tegen mij bedoelt.
Omdat er veel ergere dingen op de wereld zijn. Zoals dit:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Omdat jij de reeks niet eigenhandig hebt gesloopt, mag niemand het doen?
En ja. Ik mag alleen reeksen slopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Omdat jij de reeks niet eigenhandig hebt gesloopt, mag niemand het doen?
De 11 rijd er niet langs. Het is het eerste station van Bus 12 inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 bushalte van het station met bus 12 ofzo. Of elke willekeurige bus richting uithof.
Ik wil alleen maar weten wat ik Litpho heb misdaan dat hij zo'n onnavolgbare drang heeft om mij persoonlijk aan te vallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat er veel ergere dingen op de wereld zijn. Zoals dit:
http://www.nu.nl/news/104(...)in_verschiet%27.html.
Aha. Ik ben nog nooit op de Uithof geweest, maar wel eens met bus 12 naar het gemeentehuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De 11 rijd er niet langs. Het is het eerste station van Bus 12 inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |