Ik heb een keer als afzender opgeschreven "Ben van de Kaart"quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef elephtera het volgende:
ik mag dus onder brieven enzo zetten Elephtera [achternaam]?
en hoe zit dat dan met een tentamen of een sollicitaie brief? mag ik daar ook gewoon Jasper weglaten dan?
Ik heet Pieter Francis [achternaam], Pieter is m'n roepnaam maar Francis is dus volgens jou m'n roepnaam?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 namen.
Frans Sander *achternaam*
Sander is dus mijn roepnaam. Maar dit staat ook gewoon zo in 'de documenten'.
Neehoor, maar bij MIJ is m'n 2e naam mijn roepnaamquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Ik heet Pieter Francis [achternaam], Pieter is m'n roepnaam maar Francis is dus volgens jou m'n roepnaam?
Okee! Denk al, zou wel humor zijn als dat zo bleek te zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neehoor, maar bij MIJ is m'n 2e naam mijn roepnaam [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Okee! Denk al, zou wel humor zijn als dat zo bleek te zijn.
omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Okee! Denk al, zou wel humor zijn als dat zo bleek te zijn.
Ik zie Elephtera nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef Furia het volgende:
Ik zie trouwens ook wel eens J. Elephtera Achternaam. Dan kunnen ze gissen naar je eerste letter. Weet niet of dit om deze reden is, maar het komt voor!
Dat heb ik dus ook .. mijn initialen zijn H. A. A. .. maar mijn roepnaam is Rick.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:23 schreef Chinless het volgende:
mn nichtje heeft een roepnaam, die los staan van haar doopnamen.
Met boeken van tickets was dus haar roepnaam neer gezet, was onmogelijk.
Koste haar 100 euro om het om te boeken.
iig mag ze dus heten nu zoals ze zelf wil, omdat dr roepnaam toch willekeurig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |