abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193629
Zit ik op mijn werk radio 3 te luisteren hoor ik ze bij Rob Stenders de TARA vertalingen voor lezen

werd in gestuurd door .... Doesburg

Was jij dat Baretta

[Dit bericht is gewijzigd door Edwin (Datum 30 September 1999).]

Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
  donderdag 30 september 1999 @ 14:51:00 #2
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_193630
Radio 538, de zender....Ben benieuwd waar het nog meer op komt. Misschien wordt het net zo'n hype als Star Wars Episode 1!

Note: Ik ben geen Warsie en geen Trekkie. Ik ben een STAR TREKWARSIE. Tara zou dan een sTARA warsie of trekkie zijn en Ruud een STAR tRUKKER

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_193631
Huh doesburg?? GVD iemand heeft het gejat!
Maar is nie errug, want da´s radio en ik heb het naar TV en krant verzonden toch gaaf dat het in de media komt!..We gaan door! Inmiddels is de lijst 159 woorden met omschrijving dus na 100 dagen worden het zeker een boekie!

enne Doesburg fijn dat je de primeur op je hebt genomen...Het is in iedergeval nieuws

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193632
Laat Danny ff checke wie die "Doesburg" is. Privacy vinden we in dit geval, en zeker als BB fans, NIET belangrijk!
Kielhalen!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 15:36:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193633
Wanneer zetten we er copyright en Trademark op?
En waar blijft de officiele Tara-Website?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_193634
Hallo hallo reality check:

Alles wat op het internet verschijnt is openbare informatie.
Ik ben het met jullie eens dat de mysterieuze Doesburg wel even een bronvermelding erbij had moeten leveren.. maar in deze barre tijden blijkt dat toch moeilijk (als radio 'goeroe' van Inkel er al mee wegkomt , dan kan iedereen dat)

..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
pi_193635
Als ik wordt uitgenodigd om met m´n kop op de
buis te komen als initiatiefnemer/editor van de TARA lijst dan ga ik!...
Dit als hulde voor de vele creatieve inzenders!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 15:46:00 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193636
Baretta, mag ik ook mee,
Samen met MiRRoRMan heb ik waarschijnlijk de meeste inzendingen gedaan, en ik ben woordvoerder van Tara Interational Interactive natuurlijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_193637
Tararaboemdijee en Mirrorman:

UITERAARD! geen twijffel aan mijn kant!

donderdag 30 september 1999 @ 15:50:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193638
Mag ik er WEL even op wijzen dat MrWizzn de eerste met de TARA posting was!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_193639
OK OK OK OK OK!!!!! Ik ben niet gel om als toppertje gezien te worden. Ik heb ook duidelijk aangegeven het inititief genomen te hebben de lijst bij te houden en te editen.
Vervolgens heb ik me nek uitgestoken om de complete lijst door te zetten naar de media.
DUS: EEN IEDER DIE MEE WIL....GA MEE!!!!!

donderdag 30 september 1999 @ 16:41:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193640
Alrighty then... naar de Dikke van Ruud.. euhm.. Dikke van Dale ermee dan...!!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 30 september 1999 @ 16:54:00 #13
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_193641
Hier zijn de trademarks en de copyrights:

©
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 17:18:00 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193642
Bedankt Jvennix
pi_193643
Bedankt voor deze waardering, ik voel me helemaal warm van binnen, ik voel me bijna lid van een grote FaTARAmilie. Ik wil jullie daarom ook allemaal uitnodigen voor een TARAMaaltijd met TARATaartjes en PaTARAtatjes met PindaTARASaus en een FrikaTARAdel. Uiteraard kunnen jullie ook een TARA Cola drinken of een TARAquila on the rocks.

Grtz,

MiRR0RMaN.
HellRaiser II: 'And you wanted to know?.... Now you know.'

pi_193644
Een angst bekruipt me terwijl ik koffie haal:

Ben ik nou een TARAholic?

Help me!

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 17:52:00 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193645
He MiRRoRMaN, vrees het wel, net als mij
Maar ja, alle TARAholics vormen toch de vaste kern van het Tara-gebeuren hier, dus
What's the problem..
pi_193646
Zolang je niet besmet bent met de bacTARA zal dat nog wel meevallen.
10.000, now or never

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 1999 @ 18:01:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193647
Ook in deze Topic de update:

Even een update voor de onwetenden onder ons
(daarmee de BB kijkers bedoeld die deze week pas zijn begonnen te kijken en geen flauw idee hebben wie of wat Tara is.)

Let dan nu goed op:

Begrijp je het nu!!!

En voor Tara nog eenmaal TARAlala TARAlala

pi_193648
juist
pi_193649
Ik heb net in de InTARAToys folder gelezen van TARA Action figures en TARArbie-poppen. Ze kosten 15,- en willen na een week of 1 1/2 het huis weer verlaten. Weet iemand anders nog meer info over deze poppen? Ik wil er graag een stuk of 6 aanschaffen. Lijkt me bijzonder grappig om ze alle 6 dan hun kleine koffertjes te zien pakken en te zien gaan. Ik heb ook gehoord van Ruud poppen die onder je bed lawaai kunnen maken....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_193650
Nog een berichtje aan TARABoemdijee: Jij bent echt niet goed wijs he?! Ik lag hier bijna in een coma om die brute post + pictures van TARA van je!!!! )) Wahahahaha! )

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_193651
Morgen moet ik voor een weekje naar Taramaribo, natuurlijk met taransavia en het wordt een hele lange taransatlantische vlucht.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

pi_193652
ff voor iemand iets gaat denken:
Ik ben geen Doesburg, heet geen Doesburg en ik kom niet uit Doesburg.
Enneh ik zou het niet durven om Baretta dit geweldige item af te nemen.

Ik zal mun Familie vanavond nog weer ff vragen om een paar verTARAlingen te bedenken...

Go Fok!zine, Go Fok!zine

BTW/PS Echt te gek dat ie al op de radio is geweest, jammer da'k het gemist heb!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

donderdag 30 september 1999 @ 18:20:00 #25
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193653
Reactie op het (leuk geplaatste) FOTO'TJE

Djeeeeesus, moet ik voortaan een emmer naast m'n computer zetten

-----------Reclame---------------------------

TARAfoon......

FL.0,25 Beltaragoed
Bedekking gehele LeidsePlein
10 jaar optaramijn
gratis speelgoedtarafoontje voor de partner
helpdesk voor AL uw problemen
(lange wachtaratijden!!!)

-----------Reclame---------------------------

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')