Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verfquote:
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm afjatten..ik jat af, hij jat af, wij jatten af?![]()
Leuk werkwoordquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm afjatten..ik jat af, hij jat af, wij jatten af?![]()
Mijn TT was beter geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef ..zapper het volgende:
Bijna weekend tssssk pffff. Het is nog LANG geen weekend.
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"quote:
Jij bent hier de blauwe.... pas'em maar aans als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Yoni het volgende:
Wat een saaie TT!
Da's idd wel mooi 130 EURquote:Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verf![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"![]()
Bekijk het toch eens positief manquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef ..zapper het volgende:
Bijna weekend tssssk pffff. Het is nog LANG geen weekend.
Even denken hoe ik dit weer terug naar negatief draai. Hmmm ah! Je moest eens weten wat ik allemaal nog moet doen in die 24 uurquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bekijk het toch eens positief manNog maar 24 uur....dan is het weer weekend
Goed nieuws....je hebt volgende week weer 40 uurquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Even denken hoe ik dit weer terug naar negatief draai. Hmmm ah! Je moest eens weten wat ik allemaal nog moet doen in die 24 uur.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"![]()
Donequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent hier de blauwe.... pas'em maar aans als het je niet bevalt
En 40 voor mijn motorpak. Dus da's alweer 170 euro verdiend op één dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Da's idd wel mooi 130 EUREn daar kun je idd weer wat witsel voor scoren
Haha, kom kom...heb je honger?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zie het maar als gebrek in mijn opvoeding ofzo
OMG...weer een naamtopicquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...weer een naamtopicEn dan nog een gedeelde ook
wel met Wurm, dus das dan wel weer tof
Hebben we nu een afgejat-fetishquote:
Zo is het maar net Yoniquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Yoni het volgende:
Wat een saaie TT!
[..]
Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |