Laat je niet zo kisten, is mij ook wel eens gebeurd. Ik heb ook een strikvraag gesteld, waarop het antwoord geen was. Vonden ze ook niet leuk.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zei het gisteren al, maar nu is het definiteif. Ik doe niet meer mee met vragen stellen. Ik lurk wel vanaf nu.
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zei het gisteren al, maar nu is het definiteif. Ik doe niet meer mee met vragen stellen. Ik lurk wel vanaf nu.
nobody fucks with yuriquote:Op woensdag 18 april 2007 00:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Laat je niet zo kisten, is mij ook wel eens gebeurd. Ik heb ook een strikvraag gesteld, waarop het antwoord geen was. Vonden ze ook niet leuk.![]()
Ja Elizabeth...blijf bij ons!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Njah ok...misschien ligt het aan mijn desinteresse voor gescheidenis, maar vind het een verkeerde vraagstelling.
Blijf je nog ff Elizabeth![]()
Whehehe... Lekker blijven hoor, Elizabethquote:Op woensdag 18 april 2007 00:11 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, ik zou me niet laten wegpesten door die azijnzeikers hier.
Ik heb toen wel het punt gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 00:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nou, ik meen me te herinneren dat je het niet kon appriciėren![]()
Scott +1quote:Op woensdag 18 april 2007 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
Murdoch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |