Dat begrijp ik bestquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Mea Culpa. De kleine jongen gaat voor he![]()
Idd, knutselen aan een kinderkamer om 12 uur 's nachts. Zullen de buren leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is uitgedeeld omdat jij zo nodig moest knutselen. Gek.
Jaaah! Wat is ditquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
Waar staat de R in mijn nickname voor?
Ik weet het ik weet het, maar anders hadden mijn vrouw + een vriendin van 1m50 een kast van 2m20 in elkaar moeten zetten morgen. Dat zag ik even niet zitten.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op het gevaar af om cliché en hypocriet te klinken, maar klussen op dit uur?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
Waar staat de R in mijn nickname voor?
Goed idee. Nóg een lijstje dat tong niet meekopieert.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
Misschien een simpel systeem van notes ofzo.
Prioriteiten stellen hè?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het, maar anders hadden mijn vrouw + een vriendin van 1m50 een kast van 2m20 in elkaar moeten zetten morgen. Dat zag ik even niet zitten.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef broer het volgende:
Goed idee. Nóg een lijstje dat tong niet meekopieert.
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Regina.
áls je gelijk hebt. Maar dat zal haast wel, anders is het geen algemene kennis.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zij is een historisch figuur, hoor.
Is algemene kennis hoor. Sorry.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Jaaah! Wat is dit![]()
Algemene kennis quiz
Zelfbenoemd?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zij is een historisch figuur, hoor.
Elisabeth Regina = Koningin Elisabeth van Engeland. Zeer historisch verantwoord.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Zelfbenoemd?![]()
Vind het geen geschikte vraag voor deze quiz
Niet zo zeuren zeg!! Ze ondertekende er zelfs meequote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Zelfbenoemd?![]()
Ben ik het toch wel een beetje mee eens, maar nevermind...GAME ONquote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Zelfbenoemd?![]()
Ja als ze dat nou eerst een zegt weet ik veel dat ze die bedoeltquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Elisabeth Regina = Koningin Elisabeth van Engeland. Zeer historisch verantwoord.
Hoe moet ik ruiken dat zij fan is van Brits koningshuisquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo! Elizabeth Regina oftewel koningin! Historisch figuur. Doei.
En dat ben ik niet!! Ik ben fan van het huis Tudor.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken dat zij fan is van Brits koningshuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |