Schop 'm wakker of een nieuwe vraag andersquote:
Eeuwigdurende banquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hij moet gewoon zijn vraag afmaken of anders zeggen dat hij weg gaat
Neeeee, geen nieuwe vraag, ik heb al een half punt!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:49 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Schop 'm wakker of een nieuwe vraag anders?
Ook voor Plasterk, dan. Die was laatst ook met de noorderzon vertrokken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zou zeggen: sancties.
Van mij mag je een heel punt hebben...nieuwe vraag stellen...probleem opgelost...GAME ONquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeeee, geen nieuwe vraag, ik heb al een half punt!!!![]()
Dat is gewoon geen stijl! Als iedereen dat deed, konden we de boel wel opdoekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Als we hiervoor serieus sancties zouden uitdelen zou het bans regenenDe laatste tijd is het echt te gek hoor. Ook mensen die geen nieuw topic openen.
En zo'n situatie als deze kan een keer gebeuren, maar sommigen doen het structureel
Misschien een simpel systeem van notes ofzo. 3x van je verantwoordelijkheden afzien betekent 1 punt in minderingquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Als we hiervoor serieus sancties zouden uitdelen zou het bans regenenDe laatste tijd is het echt te gek hoor. Ook mensen die geen nieuw topic openen.
Het kind is er toch nog niet dus dat kan wle even wachtenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben er nog hoor, we zijn de kinderkamer in elkaar aan het knutselen.
Nee, maar het punt is uitgedeeld omdat jij zo nodig moest knutselen. Gek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Is het tweede vliegveld al genoemd?
Mea Culpa. De kleine jongen gaat voor hequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is uitgedeeld omdat jij zonodig moest knutselen. Gek.
Op het gevaar af om cliché en hypocriet te klinken, maar klussen op dit uur?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is uitgedeeld omdat jij zo nodig moest knutselen. Gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |