quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef safaa het volgende:
Hoi Safaa: Voor als je thuis komt:
hallo allemaal bedankt wederom voor jullie lieve reacties,
jammer klein zusje dat je geen pm kan ontvangen.
Scan, omdat jij geen streams meer hebt, moet ik toch wat. Jij blijft de meester van de caps, maar helaasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat de verhouding op de foto's totaal niet meer klopt trouwens.
Ligt natuurlijk niet aan jou, maar aan TIEN. Ongelooflijk dat stream 1 nu al zo lang niet goed is en dat er niets aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan, omdat jij geen streams meer hebt, moet ik toch wat. Jij blijft de meester van de caps, maar helaas![]()
![]()
oke klein zusje ik hoop daar ook maar op dan:)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Safaa
Je kunt iets intiems ook aan Peter6000, HiDiHo of Demins PM en. Dan sturen ze het wel door naar me ( hoop ik)![]()
![]()
Geen dank Safaaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:59 schreef safaa het volgende:
[..]
oke klein zusje ik hoop daar ook maar op dan:)
wel leuk trouwens al die topics die je geopend hebt, mijn dank is groot:)
Commentaar op de Streamsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:03 schreef safaa het volgende:
wat betekent cos?
Vond je die poster van jezelf in de bushokjes niet mooi dan?quote:
Lieverd, ik vond hem prachtigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die poster van jezelf in de bushokjes niet mooi dan?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Safaa is the best check dit filpmje
met dank aan talpafan.nl : http://www.youtube.com/watch?v=nxCu3NEjQGI
the best trash inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Safaa is the best check dit filpmje
met dank aan talpafan.nl : http://www.youtube.com/watch?v=nxCu3NEjQGI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |