Safaa moet gewoon lekker opruimen, en er flink aan verdienen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:06 schreef elrosa het volgende:
Hallo lieve Meid, zo leuk je weer te zien vanmorgen, maar hoop toch echt niet dat jij die rotzooi voor fatso gaat opruimen. Hoop je gauw weer te zien, xxxxx
Ze moet gewoon doen waar ze betaald voor wordt. 'niet lullen, maar pellen'.quote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef rebellious_angel het volgende:
Safaa, toppie gedaan meid... maar indd niet de zooi van die vieze vuile j.aap opruimen, daar ben je veel en veel te goed voor!
stoer hoor, zo een grote bek.quote:Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waar ze betaald voor wordt. 'niet lullen, maar pellen'.
Is niet stoer, zo werkt dat gewoon.quote:
Nee, Nico wist al lang dat hij naar de masterbedroom wilde. Hij had het al geregeld dat er iemand kwam om Huubs spullen te verhuizen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef itsme het volgende:
? Safaa wist al dat ze vandaag in het huis zou komen? of begrijp ik dat verkeerd.
Lag dit script al klaar voor zondag? Jaap troep maken, safaa wordt gebeld door Nicolaas?
Ok en hij wist ook dat hij dat zondag zou doen als ze weg waren. Ik snapquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, Nico wist al lang dat hij naar de masterbedroom wilde. Hij had het al geregeld dat er iemand kwam om Huubs spullen te verhuizen.
Inderdaad. In een ander topic heb ik geschreven:quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Pavement het volgende:
Leuk discussieren over 2 gescripte schoonmakers uit een soapserie. Elke werknemer was allang ontslagen als die de atitude van palam had, dus is dit dikke vette bullshit![]()
dit is De Gouden Kooi, een van kijkcijfers afhankelijk programma,quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Inderdaad. In een ander topic heb ik geschreven:
Als Palma mijn hoofd huishouding was, stond ze al in de rij bij het UWV.
Wat denk je nou: dat elke weldenkende echte miljonair in real life deze houding van zijn personeelslid pikt? Jij moet keihard werken voor je geld( tenzij je een erfenisje hebt gehad) en zij heeft het over:
Mijn meubilair, mijn huis, mijn badkamer, mijn plee?
Er hoort afstand te zijn tussen werkgever en personeel. Deze vrouw kent haar plaats duidelijk niet.
Ik niet. Ik geniet niet van Palma, die maakt geen onderdeel uit van het spel; lees: de bewoners.quote:Op maandag 23 april 2007 22:15 schreef miesy het volgende:
[..]
dit is De Gouden Kooi, een van kijkcijfers afhankelijk programma,
gescript of niet, dat ga je toch niet vergelijken met het echte leven?
het was hoogswaarschijnlijk een act, en ik heb ervan genoten.
Ze is toch geen bewoner en maakt geen kans op de villa en de hoofdprijsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef miesy het volgende:
ik geniet ook niet van palma, maar die "act" tussen haar en safaa was goed gespeeld.
(als het een act was)
en het word uitgezonden op tv dus is ze wel degelijk onderdeel van het spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |