Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik niks anders had dan een NES, en ik had zo'n Olympics spelletje daarop, Track&Field in Barcelona heette dat geloof ik. In dat spel moest je verschillende onderdelen afleggen en steeds het record verscherpen. Je had 100 meter hordenloop, speerwerpen, boogschieten, kleiduiven schieten, hinkstapsprong, en hoogspringen. Je speelde door zo snel mogelijk met je vinger op de knop van je controller re rammen, en gewoon nuchter was ik redelijk goed, maar met een speedbommetje op zette ik echt belachelijke records neer, zoals meer dan 24 meter bij de hinkstapsprong, of alles raak bij het kleiduivenschieten, inclusief een paar kraaien die langsvliegen als een soort easteregg. Ik speelde dat vaak tegen een maat van me, en die had dan ook wat geslikt of gesnoven, en dan was het hard tegen hard, soms twee dagen achter alkaar zonder te pitten.
Basketball op de PC heb ik ook vaak gespeeld onder invloed van coke, dan is er ook geen houden aan, de ene dunk is nog mooier dan de andere, plus dat ik gewoon niet meer van ophouden weet. 15 wedstrijden achter elkaar zonder stoppen is geen uitzondering.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.