Sweeet. Laat me raden de Koffie staat klaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef BrandX het volgende:
nieuwe OP staat klaar, met een zeer voor de hand liggende TT
@ eer-ik, in welk deel van dit land woon je ook al weer? Nijmegen?
Ik woon in het pittoreske Ter Aar (quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef BrandX het volgende:
nieuwe OP staat klaar, met een zeer voor de hand liggende TT
@ eer-ik, in welk deel van dit land woon je ook al weer? Nijmegen?
Dat ligt waarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik woon in het pittoreske Ter Aar ()
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met een uidzendbureau.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Of een auto.
Misschien eerst tijdelijk werk doen via uitzenbureau
Bij Alphen a.d Rijn tochquote:
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?quote:
chauffeur, UPS. Monteur misschien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met een uidzendbureau.
Ik weet al niet eens meer wat het probleem was, het is ook al 6 jaar geleden ofzo
Maar goed, ik wil graag autorijden voor m'n werk.
En dan lange afstanden, niet van die ritten waarbij je 100+ stops hebt
Vooral Utrecht zit veel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?
Ja, ik heb 0 euro, vrijwel altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?
ook een beetje niemands land jouw omgevingquote:
UPS, DHL, TNT Express, dat soort tenten wil ik wel werken, maar zo'n beetje 80% van de jongemannen wil dat werk doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
chauffeur, UPS. Monteur misschien.
Alleen voor wat je wilt zal niet veel zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk wat hebben, want ik ga daar wonen na de zomervakantie.
waarissiedan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef MPG het volgende:hee koffievrienden! Gunnen we OA de aanwezigheid in #100 niet
?
Nee, idd, hier zijn alleen kwekers, en nee, ik wil niet bij een kweker werken, heb dat al jaren gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ook een beetje niemands land jouw omgeving
Als je maar klant vriendelijk bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
UPS, DHL, TNT Express, dat soort tenten wil ik wel werken, maar zo'n beetje 80% van de jongemannen wil dat werk doen
Dus die banen zijn veelal bezet. Ik heb wel al 4 jaar m'n rijbewijs en een dik jaar ervaring met het werk, dus dat kan ook wel weer in m'n voordeel zijn...
Handig ben ik niet, dus monteur ofzo lijkt me weer niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |