quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef JDude het volgende:
Tijd voor een goeie bak. Koffie that is.
Nou vooruit. En een garpje.
Hoe noem je een string van leer?Die heb je van m'n moeder gejat JD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Zolang je rechtse of linkse maar extreme goed isquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Maar ik lach je toe, ik heb dat al na 15 minuten, daarom doe ik vooral maar touwtjesspringen voor het boksen, en minder lopen. toch een takkehekel aan!![]()
als...? en waar..?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
tering...
Bij KPN zoeken ze altijd nog mensen, miss iets voor jouw ?
Is wel eerste 1,5jaar via uitzendberauequote:
quote:
net iets te ver...ik woon in Nijmegen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Is wel eerste 1,5jaar via uitzendberaue
Als Admin medewerker, Call center, Orderdesk en das alleen bij het Internet gedeelte.
is wel in a'foort
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef JDude het volgende:
Tijd voor een goeie bak. Koffie that is.
Nou vooruit. En een garpje.
Hoe noem je een string van leer?Ben jij de leukste thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Niet zo lelijk doen over mijn moeder Cross.quote:
Ach ze komen zelfs uit Duitslandquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net iets te ver...ik woon in Nijmegen....![]()
Bleh daar ben ik wel eens geweest met Bavaria. Vervelende straatjes overal om met rolcontainers door te rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
net iets te ver...ik woon in Nijmegen....![]()
Sorry mama Kuukquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over mijn moeder Cross.
ik woon weer even thuis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Thuis wonend
Of eigen huis/huur.
Een jaar niks doen is ook kut
Nee. Ze kookt waardeloos.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef crossover het volgende:
Sorry mama Kuuk
Ze heeft toch geen deegroller he?
tis vooral mijn linkse hoek die men eng vindtquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zolang je rechtse of linkse maar extreme goed is
Ooh dan valt het nog meequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik woon weer even thuis.
En ik doe wel wat hoor
Ik heb nog 4 vakken havo die iik moet halen, en daarbij werk ik vrijdags (af en toe) en zaterdags, en maandags.
Ik hoop niet de Grotestraat of Stikke Hezelstraat want dan was het ws. Daaaag Rolcontainer!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef crossover het volgende:
Bleh daar ben ik wel eens geweest met Bavaria. Vervelende straatjes overal om met rolcontainers door te rijden
Maar apart van dat wel een erg mooie en leuke stad volgens mij
sweet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis vooral mijn linkse hoek die men eng vindt![]()
Dus jij heb dalijk een jaar lang de tijd gehad om te studeren, allemaal achten en negens?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik woon weer even thuis.
En ik doe wel wat hoor
Ik heb nog 4 vakken havo die iik moet halen, en daarbij werk ik vrijdags (af en toe) en zaterdags, en maandags.
Die deegroller gebruik je dan ook mee te slaanquote:
Je bent een schat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef BrandX het volgende:
Ik zal wel vast een nieuwe OP klaar zetten
Ik vind het wel kutwerk en wil een nieuwe bijbaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ooh dan valt het nog mee.
Dacht dat je al bijna een jaar geen werk had
Ik heb denk ik wel elk cafe gehad waar Bavaria schenken. Namen zeggen me alleen niet veel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoop niet de Grotestraat of Stikke Hezelstraat want dan was het ws. Daaaag Rolcontainer!
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus jij heb dalijk een jaar lang de tijd gehad om te studeren, allemaal achten en negens?
[..]
Die deegroller gebruik je dan ook mee te slaan![]()
Ik merk dat ik weer afgeleid wordt, maar ik weet maar niet waardoor
inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.
SOG enzo
Of een auto.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het wel kutwerk en wil een nieuwe bijbaan.
Maar het zoeken wil niet echt vorderen, je moet voor alle chille dingen bijna OV hebben
Sweeet. Laat me raden de Koffie staat klaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef BrandX het volgende:
nieuwe OP staat klaar, met een zeer voor de hand liggende TT
@ eer-ik, in welk deel van dit land woon je ook al weer? Nijmegen?
Ik woon in het pittoreske Ter Aar (quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef BrandX het volgende:
nieuwe OP staat klaar, met een zeer voor de hand liggende TT
@ eer-ik, in welk deel van dit land woon je ook al weer? Nijmegen?
Dat ligt waarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik woon in het pittoreske Ter Aar ()
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met een uidzendbureau.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Of een auto.
Misschien eerst tijdelijk werk doen via uitzenbureau
Bij Alphen a.d Rijn tochquote:
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?quote:
chauffeur, UPS. Monteur misschien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met een uidzendbureau.
Ik weet al niet eens meer wat het probleem was, het is ook al 6 jaar geleden ofzo
Maar goed, ik wil graag autorijden voor m'n werk.
En dan lange afstanden, niet van die ritten waarbij je 100+ stops hebt
Vooral Utrecht zit veel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?
Ja, ik heb 0 euro, vrijwel altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet er toch wel het e.e.a. te vinden zijn, zo in de randstad? Zoek eens in den haag enzo?
ook een beetje niemands land jouw omgevingquote:
UPS, DHL, TNT Express, dat soort tenten wil ik wel werken, maar zo'n beetje 80% van de jongemannen wil dat werk doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
chauffeur, UPS. Monteur misschien.
Alleen voor wat je wilt zal niet veel zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk wat hebben, want ik ga daar wonen na de zomervakantie.
waarissiedan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef MPG het volgende:hee koffievrienden! Gunnen we OA de aanwezigheid in #100 niet
?
Nee, idd, hier zijn alleen kwekers, en nee, ik wil niet bij een kweker werken, heb dat al jaren gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ook een beetje niemands land jouw omgeving
Als je maar klant vriendelijk bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
UPS, DHL, TNT Express, dat soort tenten wil ik wel werken, maar zo'n beetje 80% van de jongemannen wil dat werk doen
Dus die banen zijn veelal bezet. Ik heb wel al 4 jaar m'n rijbewijs en een dik jaar ervaring met het werk, dus dat kan ook wel weer in m'n voordeel zijn...
Handig ben ik niet, dus monteur ofzo lijkt me weer niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |