Neequote:
Nou ik vond het gewoon stomquote:
ik ben net geen albino, dus ik moest afgelopen weekend goed smeren om niet te verbrandenquote:
Das goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar, maar daar heb ik mijn heilige spijkerjack voor
ik heb hem al ehm, meer dan 6 jaar denk ik
das minder.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben net geen albino, dus ik moest afgelopen weekend goed smeren om niet te verbranden
Kom maar even knuffelen danquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan daar niet tegen...baggeren...![]()
![]()
ik kan me insmeren wat ik wil..ik word ALTIJD rood....quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben net geen albino, dus ik moest afgelopen weekend goed smeren om niet te verbranden
Achja, het is en blijft Fok! heh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou ik vond het gewoon stom![]()
Is hetzelfde als in een Ajax-topic gaan zeggen dat AZ kampioen wordt!![]()
Verder ben je lief hoor Kuuk
haha, ook datquote:
Je hebt het gewoon eigen gemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, ook dat
maar mijn jasje is met me mee geweest naar engeland en naar parijs en naar een miljoen pretparken enzo.... ik kan er gewoon geen afstand van doen
en, net als met oude spijkerbroeken, zit ie gewoon als gegoten
ik gebruik zwitsal zonnebrand spulquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan me insmeren wat ik wil..ik word ALTIJD rood....![]()
ik en dat gevoel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, ook dat
maar mijn jasje is met me mee geweest naar engeland en naar parijs en naar een miljoen pretparken enzo.... ik kan er gewoon geen afstand van doen
en, net als met oude spijkerbroeken, zit ie gewoon als gegoten
gelukkig nog een keertje om volledig te doen?quote:
ik gebruik die van Nivea voor kids...het hoogste factoor...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gebruik zwitsal zonnebrand spul
ik ruik dan wel naar kleutertjes, maa het werkt geweldig
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik en dat gevoel......en maar dragen totdat ze letterlijk uit elkaar vallen...
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
gelukkig nog een keertje om volledig te doen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |