ik zit nu trouwens aan de cool best tropicalquote:
ik drink vandaag alleen maar water...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit nu trouwens aan de cool best tropical
vind ik stiekem ook erg lekker
ja, het is nog wel lekker weer, maar de zon schijnt niet meer zo felquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Diovarus het volgende:
Wat een mooi weer buiten.
Gras is groen en zo
Ander onderwerp probeerd
zonnetjes schijnt. Maar niet al te felquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja het is best mooi buiten.
Maar als het waait, is het best frisjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Muck het volgende:
ja, het is nog wel lekker weer, maar de zon schijnt niet meer zo fel
lekker
Ja idd, als je er maar genoeg van drinkt, wil die hoofdpijn misschien nog wel eens weggaan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik drink vandaag alleen maar water.....tis beter tegen mijn hoofdpijn...
![]()
Dat kan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef valek het volgende:
ik lust geen koffie
das absoluut waarquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik drink vandaag alleen maar water.....tis beter tegen mijn hoofdpijn...
![]()
Niet zo bijten Fritsquote:
Maar je hebt toch een autoquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als het waait, is het best frisjes.
dan is dit het verkeerde topic...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef valek het volgende:
ik lust geen koffie
Klopt, maar het raam staat open.quote:
Precies, niet zo fel heerlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, het is nog wel lekker weer, maar de zon schijnt niet meer zo fel
lekker
geen zon te zien hier...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zonnetjes schijnt. Maar niet al te fel
Negeren is het bestequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is dit het verkeerde topic...![]()
das waar, maar daar heb ik mijn heilige spijkerjack voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als het waait, is het best frisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |