SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef RacerDKB het volgende:
Geweldige aflevering
Duurde wel 40 hele minuten, dus zeker een goed begin voor SE04Dat gebeurt wel vaker bij mensen die rennen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je het nou NOG niet bekeken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef arneaux het volgende:
The.Office.S04E01.HDTV.XviD-XOR. Bijna.
Neen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
heb je het nou NOG niet bekeken?
Klopt, m'n pa heeft dat ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij mensen die rennen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Is dat nou ècht nodig??quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
...een saaie kanker aflevering...
hoe hou je dat vol 40 minuten lang?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Nou ik vond het best een saaie kanker aflevering. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef Richardfun het volgende:
Dat niemand dit nog gezegd heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef RacerDKB het volgende:
Geweldige aflevering
Duurde wel 40 hele minuten, dus zeker een goed begin voor SE04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef Richardfun het volgende:
Dat niemand dit nog gezegd heeft:Ik heb het idee dat ze voor ze over de helft van het seizoen zijn, alweer uit elkaar zijn of zo. Ben wel benieuwd wat er in de plaats komt van die spanning die zij creerden met het "zouden ze...?".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |