Dat is wel de season finale waar hij het over heeft: Jim gaat niet bij corporate werken en komt dus "terug" naar Scranton. Van Karen weten we dat niet zeker, omdat we niet precies weten wat Jim tegen haar heeft gezegd (over Pam) en hoe ze dat opnam.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef nietzman het volgende:
Ik weet niet welke je gezien hebt, maar dat was niet de season finale.
Halverwege seizoen 3 kwam Karen wel gewoon mee naar Scranton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint het precies weer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Overmorgen als ik het goed heb toch?
Op NBC.com staat 20.9 iig
Oh dat zou wel kunnen ja ^_^quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27![]()
wat ze de 20e laten zien is volgens mij de season final van S3
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zijn er twee topics over the office?
Duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.
vrijdag kan je dus de nieuwe aflevering van The Office verwachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vanavond de uitzending, morgen als ik klaar ben met werken, the Office kijken![]()
Special? Ik heb nog niets meegekregen van een special!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef DaFrenk het volgende:
Jeeej! Vanavond in de US, morgen op de PCTenminste als we dan aangesloten zijn
![]()
Ter voorbereiding de season finale nog maar even kijken en de special over hun vakantie![]()
Check it out!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Special? Ik heb nog niets meegekregen van een special!![]()
Whehe, Ryan wordt echt een klootzak volgens mij...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Check it out!
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
(had net de verkeerde link, hierboven de juiste!)
ahquote:Op donderdag 27 september 2007 18:12 schreef biermeister het volgende:
hier kun je 4 previews zien van "Fun Run"
http://www.nbc.com/The_Office/video/#cat=28288
Ik dank u!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Check it out!
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
(had net de verkeerde link, hierboven de juiste!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ryan is tof:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, Ryan wordt echt een klootzak volgens mij...
quote:Kelly: "Who was that?"
Ryan: "Nobody. You and I are done."
Kelly: "What?!"
Inderdaad, 4 lange epsquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Bijna weer!
Echt tof dat ze beginnen met 4 (?) extra lange afleveringen.![]()
Beetje jammer juist, had het leuker gevonden als het een beetje verspreid was over het seizoen...quote:
Het zijn er maar 5 helaas...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef Richardfun het volgende:
Ze doen iets van 8 van die dingen dit seizoen, dus ik vind het wel prima
Afgelopen nacht... ben hem nu aan het downloaden.. straks ff kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer komt de volgende aflevering online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |