De grap was dan ook niet zo goed, de reactie van die kerel was wel geweldig. Hoe kun je jezelf zo laten kennen?quote:
Victor Muller? Ik kan niet zeggen dat de beeldkwaliteit geweldig is van het filmpje, maar dan is dhr. Muller wel behoorlijk van uiterlijk veranderd...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef ook_gek het volgende:
die eigenaar van die auto is Victor Muller CEO van spyker.
hehe mischien heeft hij z'n haren eraf geschoren en een zonnebril op sterkte gekocht omdat hij niet herkend wou worden in een ferrariquote:Op woensdag 18 april 2007 18:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Victor Muller? Ik kan niet zeggen dat de beeldkwaliteit geweldig is van het filmpje, maar dan is dhr. Muller wel behoorlijk van uiterlijk veranderd...
Dat zou idd. kunnen...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef alsem het volgende:
hehe mischien heeft hij z'n haren eraf geschoren en een zonnebril op sterkte gekocht omdat hij niet herkend wou worden in een ferrari![]()
wie weet heeft er iemand anders in gereden?quote:Zeer exclusief en bijzonder: de originele 250 Monza, eigendom van Spykers-ceo en petrolhead Victor Muller, die in alle vroegte wordt uitgeladen door een transporteur
Dat zou heel goed kunnen, maar het ging mij niet om die auto, maar om het zure gezicht van die kerel.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef ook_gek het volgende:
wie weet heeft er iemand anders in gereden?
ja want die komt er speciaal echt voor naar nederland hequote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef bas-beest het volgende:
het blijft wel jammer dat de eigenaar van onderstaande Ferrari geen tijd/zin had
[afbeelding]
Dan was het wel een hele mooie Ferrari...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:51 schreef Sjibble het volgende:
k zag een zwarte staan op een foto hier, ik dacht dat het een Porsche was
Ik niet hoor. Je moet die krengen al reviseren als ze van Zuid-Frankrijk naar Noord-Frankrijk rijden...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:20 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij denkt iedereen dat deze ferrari's over de hele wereld mee reizen of niet.
nou zat er net aan te denken. Hoe veel problemen ze hebben met die 2 599 bakken.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Je moet die krengen al reviseren als ze van Zuid-Frankrijk naar Noord-Frankrijk rijden...![]()
Wat een kansloos filmpjequote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/13283/1a951309/index.html
![]()
![]()
![]()
zou niet eens ondenkbaar geweest zijn, want zowel eigenaar als auto waren tot voor kort in Europa.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef bas-beest het volgende:
het blijft wel jammer dat de eigenaar van onderstaande Ferrari geen tijd/zin had
[afbeelding]
tjuhp.. denk het wel.. deze:quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef emo.gif het volgende:
http://www.tctubantia.nl/voorpagina/article1329619.ece
één van de ferrari 's die meereed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |