Woekerprijzen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:
Tong is duur zeg!
En ik vond Brusselmans' stijl nog wel zoveel op die van jou lijken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Brusselmans is dan ook iemand die helemaal niet over neuken, zuipen, kotsen, janken, schelden en zo nu en dan een middagrukje kan schrijven. Brusselmans is een een geile kânkâhreserruvulimbugâht en ook niet veel meer dan dat.
Alleen wat citroensap en bieslook, Z.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef Z het volgende:
Tong is wel één van de lekkerste visjes anders. Geen ingewikkelde sauzen er bij maken hè Gellius, dat is zonde van de tong.
Ja JAM, tuurlijk JAM.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef JAM het volgende:
Nou ja, ik dacht er natuurlijk wel aan, maar ik vermelde het niet expcliciet.
Je weet wel dat èlke grote schrijver over neuken, zuipen, kotsen, janken, schelden, kutjes, jazz en zo nu en dan een middagrukje heeft geschreven hè, Lienekien. Ik noem een Kafka, ik noem een Dostojevski, een Roth, een Mishima; vuilpoezen dat het waren hoor! Vuilpoezen! Jongens, jongens, jongens, wat een smeerpijpen..
Jij ziet soms dingen, Gellius. Knap vind ik dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef Gellius het volgende:
De idee van het middagrukje heeft wortel geschoten, zie ik.
Oh, ik dacht dat je dacht dat ik net terug was van een middagrukje. De middag was wel ruk, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar het is inderdaad erg knap van mij.
Hihi, ik zat nog te broeden over iets aangaande dat 'eigenlijk'.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, eigenlijk, eigenlijk. Ik had het gewoon over JAM.
Kome wat kome? Kan ik dat wel aan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef Gellius het volgende:
Nooit broeden, liene, altijd gelijk plempen!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik verkeer in een noodsituatie.
Hoeveel saffraan moet ik in godsnaam gebruiken bij 300 gram rijst? En gaat de rijst dan geel worden?
http://basisrecepten.skynetblogs.be/archive-month/2004-06quote:Basisrecept
Ingrediënten :
300 gr risottorijst (fino of superfino, type Arborio of Caranaroli. Gebruik zeker geen rijst met lange korrel, type Parboiled of Basmati) - 1 liter bouuillon - 50 gr boter - 1 kleine ui - 1 dl droge witte wijn (of rode wijn) - eventueel een zakje saffraanpoeder of enkele saffraandraadjes - 30 gr geraspte parmezaan - zout
Eén envelopje. En ik denk het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik verkeer in een noodsituatie.
Hoeveel saffraan moet ik in godsnaam gebruiken bij 300 gram rijst? En gaat de rijst dan geel worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |