Jij vooronderstelt dat ik niet schrijf. Dat is een foute aanname.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef JAM het volgende:
Zou je dan niet eens iets gaan schrijven, Lienekien?
http://www.doeeenwens.nl/quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Ik wil zo graag een keer neuken met twee hoogblonde Zweedse tweelingzusjes.
Verhalen liggen me niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef JAM het volgende:
Lienekien, zou je dan niet eens meedoen aan de Brakke Hond verhalenwedstrijd?
Een begin, een eind en een middenstuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe ziet je roman er dan uit??
We hebben het wel over twee verschillende literaire verschijningsvormen, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar is dat niet gewoon een verhaal dan Lienekien??
Ik heb geen idee Lienekien, ik heb er geen verstand van. Vandaar dat ik het je vraagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben het wel over twee verschillende literaire verschijningsvormen, toch?
De omvang. Een roman is een lang verhaal. Een roman heeft dus een andere spanningsboog.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Lienekien, ik heb er geen verstand van. Vandaar dat ik het je vraag
Je zei dat verhalen je niet liggen, en dat je een roman gaat schrijven. Wat is het verschil tussen deze 2??
Dat lijkt me een geweldig idee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef Gellius het volgende:
Mogen we met je meelezen op internet? Dat is hartstikke hip nu, heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:19 schreef JAM het volgende:
Hoe ver ben je al met je roman, L.?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb trouwens inmiddels twee fantąstische ideeėn voor een roman.
Nee, er wordt niet in geneukt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:21 schreef JAM het volgende:
Wordt er in..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |