Goed dat je dat erbij vermeldt, had bijna aanstoot genomen aan die plaatjes!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:44 schreef Campinggasstel het volgende:
Een plaatje moest gemaakt worden bij een stukje muziek. Het was een LSD/windchimes-achtig/tingelmuziekje. Niet negatief bedoeld, louter om te illustreren hoe het klinkt.
Waarom een zwarte hond op een witte achtergrond?quote:
Dan zijn ze beide niet passend, ergo ik kan niet stemmen.quote:LSD/windchimes-achtig/tingelmuziekje
Er komt vast wel eentje het dichtst in de buurt van jouw beleving.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zijn ze beide niet passend, ergo ik kan niet stemmen.
Dan kleur godverredomme!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Er komt vast wel eentje het dichtst in de buurt van jouw beleving.
Kleur of zwart/wit.
KLIKKEN GODVERDOMME!
Ja hallo, painten na een aantal Desperados midden in de nacht levert echt geen Rembrandt of Dali.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kleur godverredomme!
En toch zuigen beide plaatjes
Paint dan ook als je LSD ophebtquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Ja hallo, painten na een aantal Desperados midden in de nacht levert echt geen Rembrandt of Dali..
daar heb ik ook op gestemdquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die middelste is echt schitterend gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |