for the winquote:Op woensdag 18 april 2007 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! oh, en nu je toch zo lief voor woordenboek speeltwat betekent de afkorting ftw??? WTF weet ik, maar deze heb ik toch nog niet te pakken
![]()
Zonnetje komt mooi door nu.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:45 schreef BrandX het volgende:
dag eer! als je niet rookt kan je lekker bij de terrasdeuren staan, bij dio en ondergetekende
geen punt, frisse lucht zat.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:45 schreef Sebasser het volgende:
Ha, en dan kom ik lekker als wel roker bij jullie staan.
Maakt me niks uit, ik sta ook in kroegenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:45 schreef Sebasser het volgende:
Ha, en dan kom ik lekker als wel roker bij jullie staan.
neuqen?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen punt, frisse lucht zat.![]()
En gezellig
Mijn sigaretten ruiken heel lekker hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, ik sta ook in kroegen
Jullie stinken toch allemaal
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je werkkleding aan?
Overall ofzo...
Ik kan wel even wat werkkleding aantrekken..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je werkkleding aan?
Overall ofzo...
(daar houdt ze van)
Sigaretten ruiken ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 09:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn sigaretten ruiken heel lekker hoor.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat werkkleding aantrekken..
Ga gauw een soli doen als monteurquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je werkkleding aan?
Overall ofzo...
(daar houdt ze van)
Komen zo welquote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
Zit er hier echt niemand behalve wij?
Want ik zie hier niemand anders, behalve de bekende gezichten
quote:
Eensch een roocker, altijdt een roocker hetquote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je deed net alsof je geen roker was, maar stiekem ben je er gewoon 1
Alle andere rokers hebben momenteel een leven, of slapen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
volgens mij zijn wij de enigen ja. Dus we kunnen gerust doorgaan hier, ze hebben er overduidelijk geen last van, of ze zijn gevlucht natuurlijk!
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb maar geen kleding aangetrokken, ik heb immers ook geen werk.
ook goed?![]()
Zeker lekker tuinstoelen of de ligbankquote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Hoor ik terras?
Een vervallen SCquote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
volgens mij zijn wij de enigen ja. Dus we kunnen gerust doorgaan hier, ze hebben er overduidelijk geen last van, of ze zijn gevlucht natuurlijk!
Loungen jeweetsch.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Diovarus het volgende:
Zeker lekker tuinstoelen of de ligbank
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE HEBT OOK SIGARETTEN MET LAVENDEL EN BLOEMENTJES GEUR HOOR![]()
!: !DD: D!:D! D!: ;!
Ieh, lavendel en bloemetjes geur.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Sebasser het volgende:
JE HEBT OOK SIGARETTEN MET LAVENDEL EN BLOEMENTJES GEUR HOOR![]()
!: !DD: D!:D! D!: ;!
Heerlijk lekker rustig.quote:
wat?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krettek ofzo, hoe je het ook moge schrijven
Wat een tinnef is dat zeg
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX
Wat heb jij vandaag?
Je bent nogal in de weer met de zweepjes
Hij sprong alleen maar de lucht inquote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sebasser! Dio en ik zeiden nog zo: Geen bommetje!
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Diovarus het volgende:
Heerlijk lekker rustig.
koffie in de hand
Ja, van die peuken met kruiden erin etc, die knetteren als je ze rookt, en een zoete smaak aan je bek geven als je aan je lippen liktquote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat?
Oh, die theebladeren die men rookt als tabaksvervanger ofzo?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wordt door de jongens uitgedaagd... Kan dat toch niet zomaar 'over me heen' laten gaan hè.
Als vrouw moet je je toch weten staande houden tussen al het mannelijk spul
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wordt door de jongens uitgedaagd... Kan dat toch niet zomaar 'over me heen' laten gaan hè.
Als vrouw moet je je toch weten staande houden tussen al het mannelijk spul
Ja. die bullshit.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, van die peuken met kruiden erin etc, die knetteren als je ze rookt, en een zoete smaak aan je bek geven als je aan je lippen likt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |