Dat zei dat joch uit the sixth sense ook toen hij in Afrika zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Nog nooit van een onzichtbare neushoorn gehoord?
Da's pas kunstquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef Mojo-Jojo het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=2zgt4qg
lift off
Of omdat ie mijn naaktfoto's wou zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:37 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Omdatte jij een kunstconnesoir bent![]()
omdat je net als ik een viespeuk bentquote:
Mwah, het lijkt me toch niet ideaal om je zusjes anus mee te penetreren:quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:38 schreef Maisnon het volgende:
hij geloofde trouwens ook dat de neushoorn-hoornspeciale geometrische eigenschappen bezat ofzoiets.. nouja, er zaten ideale lijnen in volgens Dali
Ja ik hoopte erop tot aan de laatste letters!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Of omdat ie mijn naaktfoto's wou zien natuurlijk
Wow. Goede!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Ow jah, grappig! En natuurlijk zit vuur helemaal binneninquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Gaaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Er is over nagedacht schat ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
Ow jah, grappig! En natuurlijk zit vuur helemaal binnenin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |