In principe heb je gelijk. Ik kan alleen niet vinden waar het dan mis is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:14 schreef LouLou het volgende:
Allereerst veel dank voor de trouwe updatersheb zelf te weinig tijd trouwe dienst te leveren.
Ik heb wel een verzoekje; zou het mogelijk zijn om in de updates de toon zo neutraal mogelijk te houden? Dat bijvoorbeeld Brian in de COS voortdurend met "wifebeater" aangeduid word vind ik best, of Huub met kabouter bosmarmot, als dat jouw mening is. Maar in de updates zou ik het prettig vinden gewoon over Huub en Brian te lezen.
Is reeds gewijzigdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk. Ik kan alleen niet vinden waar het dan mis is.
Nee, die lijnen maakt http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Disana, bedanktvoor de tietenfoto's, broer Lieke en date Eric (zijn die blauwe lijnen bewust gekozen ?)
Kun je weghalen schatquote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die lijnen maakt http://allyoucanupload.webshots.com/
Geen idee lieverd, maar het is mij gelukt ( perongeluk)quote:
Ik zal nog eens kijken, lieverdquote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee lieverd, maar het is mij gelukt ( perongeluk)![]()
Hee, en ik heb gevonden hoe ik dat blauwe randje weg kan krijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Disana, schakel net in en had het gemist![]()
Dus er is vandaag geen fuck gebeurd![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, en ik heb gevonden hoe ik dat blauwe randje weg kan krijgen![]()
Geen dank fluitertje, eerlijk gezegd volg ik het niet zo, maar jat de caps uit de cossen en bewerk ze een beetje. Soms heb ik geluk en val met mn neus in de boter. Ik heb het idee dat je wel erg lief bent, naast slimquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Lief kleinzusje wat vul jij de updates toch leuk in met de teksten en plaatjes.
Dank je wel.![]()
Dat is helemaal goed benut wat jij doet voor de updates,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Geen dank fluitertje, eerlijk gezegd volg ik het niet zo,
maar jat de caps uit de cossen en bewerk ze een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |