Mijn computer draait elk half uur een zelfgeschreven programmaatje dat de pagina van Tien opvraagt en kijkt welke nieuwe verhaaltjes zijn geplaatst. Deze worden omgezet in Fok formaat en daarna op Fok geplaatst. Ik heb er dus geen omkijken naar, behalve dat ik af en toe een nieuw topic moet maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Soylent bedankt voor de VillaVandaag![]()
Ik weet niet hoe je dit precies ontvangt ,
of je het er druk mee hebt met ontvangen en plaatsen?
Mooie manier, altijd wat updates en Tien vindt het blijkbaar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:42 schreef soylent het volgende:
Deze worden omgezet in Fok formaat en daarna op Fok geplaatst.
Ik heb er dus geen omkijken naar, behalve dat ik af en toe een nieuw topic moet maken.
Wat voor moeite? Ik maak meestal uitsnedes en beperk daarmee kb'tjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Disana bedankt![]()
Heb wel wat moeite met de verschillende screenformaten, maar dat terzijde![]()
![]()
Bedankt voor de leuke update paultjuhhquote:Op zondag 3 juni 2007 15:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe is die date nou verder verlopen ?
Op hitsige stand op het strand op het prachtig eiland H Kriti.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Fluitertje![]()
ps. Gert zit echt wel te lurken op dat
hitsige stand![]()
Nou je het zegt, he... Ik heb al twee keer tijdens nachtelijke stream-sessies een ei gebakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
BSOL bedankt voor de update![]()
ps. Waarom zet je op iedere cap een ei ?![]()
Dankjewel fluiterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana, dank je wel voor het verslag bij de updates
donderdag 18:46- Amanda ontdekt dat haar spullen kwijt zijn.
P.s:was meer een reactie op jouw
![]()
Ik las net pas je reactie.![]()
En ik zie daar inderdaad niet het lachen van in.
Zelf zou je het niet meer kunnen gebruiken en inderdaad
zou die figuur zich in jouw naam kunnen misdragen.![]()
Anoniem en laf om dit te misbruiken.
Daar ben ik het absoluut mee eens.![]()
Geen dank kleinzusje. Ik doe het met veel plezier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
BSOL bedankt voor de update![]()
ps. Waarom zet je op iedere cap een ei ?![]()
Ik ook, maar het lijkt me nu al niks. Gadverdamme, weer zo'n "toffe joviale" mokummer zeker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb die hele Ellie moeten missen
Kleinzusje, leuk om dat te weten, extra motivatiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je wel Tuinfluitertjehet is een feest om te lezen
![]()
Ik geniet er ook van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Tuinfluiter bedanktik geniet er echt van
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
fluitertje, hoop dat het genot je niet te veel stress kost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |