abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193591
Oke, we hebben vier streams gekregen van V. maar elke keer als er iets (bijna) spannends gaat gebeuren springen ze uit of krijg ik de kippen te zien...
Weet iemand of dit steeds per ongeluk gebeurt of doet veronica dit express omdat wij niet alles mogen zien...
en is het hele BB idee dan niet een beetje verdwenen...
In the end there an be only one..!!!

pi_193592
V. is conservatief, alles voor de tv kijkcijfers.
Op 't net brengt V. een buitengewoon slecht, gewoonweg amateurtisch, produkt. Elke idioot met een webcam kan dat die streamend houden. Het excuus dat je hoort is bandbreedte, gelul natuurlijk, als je kijkt wanneer de de streams wegvallen.
Ik voel me opgelicht, ik ga geeveedee online, betaal daarvoor en vervolgens krijg ik testbeelden terwijl d'r op de site staat 24 uur per dag. Oplossing V. voor de rechter slepen. Of hun dwingen de tekst op hun site te veranderen. Oplichters zijn het!!!
}:0 behhh
pi_193593
Jullie kunnen tenminste die streams nog zien. Hier op mijn netwerk heeft die flikker van een supervisor niet de juiste plugins geinstalleerd. ik ben dus afhankelijk van forums (of fora) en van V zelf. En die uitzendingen zijn al helemaal het einde. Alles staat in een willekeurige volgorde teneinde de manipulatie volledig te zijn.

Jullie hebben dus nog een chronologisch beeld, maar ik wordt puur geindoctrineerd door V. Sodemieter op V

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_193594
yep, die tv uitzendingen is willekeurig cut & paste werk, maar treur niet die stream zijn gewoon te vaak en te lang DOOD!

btw belachelijk dat ze die MSmediaplayer gebruiken, moest eerst nog 3.8 mb downloaden omdat ik met NSC werk waar zo'n ding niet inzit. Het is mij een raadsel waarom ze geen realplayer gebruiken of streaming quicktime, die waar die starwars trailer ook op te zien was.

pi_193595
V is duidelijk bezig om zo min mogelijk mensen op die pagina te krijgen. Logisch, zij hebben zelf ook maar een beperkte hoeveelheid dataverkeer dat zij kunnen afhandelen.

Die streams die zal ik trouwens thuis wel kunnen bekijken, maar daarvoor heb ik nog niet de moeite genomen! Hier (TU) is de verbinding supersnel en is het gratis. Thuis niet bepaald (godzijdank tenminste nog wel ISDN)

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_193596
Heb al vaker gezegd, en blijf het zeggen: Ze hadden Real Player moeten gebruiken, kwaliteit 30000000000000000000000 keer beter, en sneller ook maakt geen flikker uit wat voor verbinding je hebt.

Die Micro$oft shit zuigt diep.

Grtz,

MiRR0RMaN.
(Wat doet TARA onder mn buro? En waarom belt haar vriendje me nu huilend op?)

donderdag 30 september 1999 @ 14:07:00 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_193597
Als V. zo goed weet dat er problemen zijn met de bandbreedte, waarom vragen ze WOL dan niet om meer bandbreedte???
pi_193598
Het is nu tien uur en ik heb nog steeds bewegende beelden op zo'n voor V. belangrijke avond zouden ze het dan toch nog leren daar bij V......
  donderdag 30 september 1999 @ 22:15:00 #9
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_193599
Bij mij gaat alles slecht.....beeld staat soms 3 min. stil, op zich niet erg als het geluid goed zou zijn.
Ik spring al een gat in de lucht als ik 1 zin goed kan verstaan door al dat geklik heen

Maar mij hoor je niet klagen hoor

pi_193600
Dan krijg je in iedergeval nog iets, het enige dat ik krijg is:

Kan http://www.big-brother.nl/stream/stream1.asx niet openen. Controleer het pad en de bestandsnaam en probeer het opnieuw.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_193601
Beste Forumer's,

Enige dagen geleden hadden we een discussie over hoeveel tijd's verschil er zat tussen de
live video en de streams.
Ik heb zojuist tijdens de uitzending een nieuwe meting kunnen doen.
Ik heb gemeten vanaf het punt dat Bi nc
op de bank ging zitten.

Here are the latest results:
*** tussen de 33 en de 36 seconden !!! ***

(gemeten met een 33k6 verbinding, dus er vielen af en toe wel eens 2 sec. weg... Vandaar de afwijking)

FanTARAtastisch toch!!!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_193602
Dat tijdsverschil van 33 seconden kan natuurlijk ook betekenen dat ze de tape van de "Live" uitzending op TV per ongeluk iets vroeger hadden gestart dan de streams!
pi_193603
Zels bij mij via een kabelmodem komen de streams niet goed door beeld wat stil blijft staan en audio wat iedere keer wegvalt

En dan heb nog maar een stream open staan

pi_193604
Maar het lullige is gewoon dat nu Mona haar verhaal doet aan de rest( en waarbij dus op dit moment de grootste discussies zullen losbarsten)en dat wij het niet eens kunnen zien en moeten wachten op de verknipte versie van Veroni
Toch?

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:41:00 #15
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_193605
Wie is er nu Big Brother, de kijker of V.?
"Kutkip!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')