Dat bedoel ik dus: LEER LEZEN!quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef weps het volgende:
5 Retourkaarten Den Haag - Maastricht
Ga gewoon kaartjes kopen
Nu kan ik waarschijnlijk niet zo goed lezen... maar ik lees echt kaartjes van een vijf-retouren-kaartquote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef div-er het volgende:
Als je dus dagkaarten of kaartjes van een 5-retouren-kaart overhebt, mail me.
Ik schreef dus:quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef weps het volgende:
[..]
Nu kan ik waarschijnlijk niet zo goed lezen... maar ik lees echt kaartjes van een vijf-retouren-kaart
Ongebruikte kaartjes kan je gewoon terugbrengen aan het loket. Bij een 5-retour zal je misschien een paar procent kwijt zijn, maar da's geen reden om ze goedkoop van de hand te doenquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef div-er het volgende:
[..]
Ik schreef dus:
Als je dus dagkaarten of kaartjes van een 5-retouren-kaart overhebt, mail me.
Dus, als je kaartjes overhebt, bijv. dagkaarten of enkele van een 5-retourkaarten, dan heb ik daar interesse in. Ik zoek dus geen geheel ongebruikte 5-retourenkaart.
Maarre, kun je me helpen?
Dat helpt mijn topic echt! Dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ongebruikte kaartjes kan je gewoon terugbrengen aan het loket. Bij een 5-retour zal je misschien een paar procent kwijt zijn, maar da's geen reden om ze goedkoop van de hand te doen
Dank je MaxC, maar het is een dinsdag en woensdag, zoals vermeld in de OT.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef MaxC het volgende:
Is het op zaterdag of zondag?
Zo ja ben je met Lentetoer heel voordelig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |