abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:44:54 #26
2018 PC eend
relativist
pi_48404343
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:43 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Jij prikt er wel heel snel doorheen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:45:24 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48404352
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij prikt er wel heel snel doorheen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De kogel kwam van links
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48410105
Moet het FoK forum voor deze ONZIN gebruikt worden. Wie zijn Ilonka en Nick

Ga lekker met stoepkrijt spelen kinderen!!!!
Het gaat hier over DGK Mafkezen.

Lekkere personen ook jullie , weg kstttttttttttttttt hier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:55:59 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48410346
Wat is het toch ook een kneuzenkermis, dat nowlive.eu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48410444
Nick en Ilonka zijn de kneuzen begrijp ik hieruit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48411089
Nooit over bedreigingen gehoord of gelezen bij nowlive

Zijn die twee zelluf jaloers
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dus er is geld gestolen door nick , lekker ventje dan kan je beter vanaf zijn.
Snap verder niks van deze topic. kan we l weg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48414922
maar goed dat nowlive van die twee mensen af is dan. zal de site alleen maar goed doen
doe je toch niet sponsor geld in je eigen zak steken. die twee mensen dus wel.
nu kan nowlive verder op een normale manier zonder hun.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48415087
Op dit soort momenten ben ik blij met Danny en Yvonne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop