BB is in de eerste plaats interessant als internet gebeuren. die tv uitzendingen dat is
oninteressant tenzij ze 24 uur per dag uitzenden.
goed wat ik wil zeggen is door die webcams continue uit te zetten en toch op hun site te zetten (of te suggeren) dat ze 24 uur per dag aanstaan. betekent dat V. de boel oplicht, misschien moeten we een rechtzaak beginnen tegen dit bedrog. Of V. dwingen dat ze d'r bij zetten: de webcams worden naar ons eigen believen aan en uitgezet. Bij zo'n tekst ga je natuurlijk niet inloggen, en je telefoonrekening groter maken. Dit testbeeldgedoe kost ons poen, V. beloofd iets dat ze niet waarmaken.
nieuwe bewoner, ja dat lijkt dus min of meer noodzakelijk. je bent met z'n 3-en over nog 2 weken te gaan, als je dan gewoon met z'n 3-en dealt, 2 stappen d'r uit, en we delen de poen. Ook logisch want in 100 dagen bouw je toch (hoe weinig het ook maar is, iets met elkaar op) Volgens mij is veronica voor zo'n scenario als de dood, en zitten ze kunstmatig de boel te stoken, bv die video van die hometrainer. D'r moet vooral voorkomen worden dat alle bewoners samen gaan werken en er een wij gevoel ontstaat, want dat is heel gevaarlijk voor de
soap.
Maar dat creeërt een wij-gevoel dat V eigenlijk afkeurt, vandaar dat het gisteravond uitgebreid in beeld werd gebracht. Dat in combinatie met die hometrainer laat geen spaan heel van Bianca. Jammer, want ik vind haar echt een taaie. Overigens praatten Bart, Willem en Ruud later daarover in de tuin en die moesten er ook niet zoveel van hebben. Die denken dat BB alles toch wel te weten komt.
Ook wordt er slecht spul geleverd voor de weekopdracht, deze keer. Het kan toch niet dat die lui een hometrainer krijgen die onder de spinnenwebben zit! Je bestelt zo'n ding toch even bij de Wehkamp of zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |