abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193585
ik wordt ook niet goed van die testbeelden, waar is V. mee bezig met een multimedia spektakel het ultieme webcam project, of moet iedereen naar dat half uurtje tv worden gesluisd, zodat ze met hoge kijkcijfers meer adverteerders kunnen trekken.

BB is in de eerste plaats interessant als internet gebeuren. die tv uitzendingen dat is
oninteressant tenzij ze 24 uur per dag uitzenden.

goed wat ik wil zeggen is door die webcams continue uit te zetten en toch op hun site te zetten (of te suggeren) dat ze 24 uur per dag aanstaan. betekent dat V. de boel oplicht, misschien moeten we een rechtzaak beginnen tegen dit bedrog. Of V. dwingen dat ze d'r bij zetten: de webcams worden naar ons eigen believen aan en uitgezet. Bij zo'n tekst ga je natuurlijk niet inloggen, en je telefoonrekening groter maken. Dit testbeeldgedoe kost ons poen, V. beloofd iets dat ze niet waarmaken.

donderdag 30 september 1999 @ 13:06:00 #2
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_193586
Zap8, je hebt helemaal gelijk. Je zou hier eigenlijk een rectificatie oid van V voor moeten vragen. Of anders misschien er een ingezonden stuk over schrijven.
Het is V vooral te doen om de kijkcijfers, daar verdienen ze aan. De kosten voor een reclamespotje rond BB gaan snel omhoog. Ze zien het meer als een soap dan als een 24 uurs-spektakel. Dat is toch wel jammer. Ze onderschatten de Internetmogelijkheden. Sowieso zijn ze verkeerd bezig geweest door die site door Worldonline te laten maken. Les 1 voor Internetbeginners: ga nooit met Worldonline in zee. Te traag, te laat, niet bereikbaar etc.
Wat vind je van die nieuwe bewoner, zap8?
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_193587
nog even over die site van hun. die zat de eerste dagen nog vol met fouten. verkeerde redirect scripts, etc.

nieuwe bewoner, ja dat lijkt dus min of meer noodzakelijk. je bent met z'n 3-en over nog 2 weken te gaan, als je dan gewoon met z'n 3-en dealt, 2 stappen d'r uit, en we delen de poen. Ook logisch want in 100 dagen bouw je toch (hoe weinig het ook maar is, iets met elkaar op) Volgens mij is veronica voor zo'n scenario als de dood, en zitten ze kunstmatig de boel te stoken, bv die video van die hometrainer. D'r moet vooral voorkomen worden dat alle bewoners samen gaan werken en er een wij gevoel ontstaat, want dat is heel gevaarlijk voor de
soap.

donderdag 30 september 1999 @ 13:26:00 #4
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_193588
die video van die hometrainer was echt gemeen. Bianca was al wat wankel en dit "pushed her off the edge".
Je bouwt denk ik een heel sterke band op in die 100 dagen. Maar er zijn natuurlijk momenten dat je dingen tegen iemand wilt zeggen die de rest niet mag horen. Dan ga je over tot briefjes verbranden, op het bord krijten en snel weer uitvegen e.d.

Maar dat creeërt een wij-gevoel dat V eigenlijk afkeurt, vandaar dat het gisteravond uitgebreid in beeld werd gebracht. Dat in combinatie met die hometrainer laat geen spaan heel van Bianca. Jammer, want ik vind haar echt een taaie. Overigens praatten Bart, Willem en Ruud later daarover in de tuin en die moesten er ook niet zoveel van hebben. Die denken dat BB alles toch wel te weten komt.
Ook wordt er slecht spul geleverd voor de weekopdracht, deze keer. Het kan toch niet dat die lui een hometrainer krijgen die onder de spinnenwebben zit! Je bestelt zo'n ding toch even bij de Wehkamp of zo!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 30 september 1999 @ 14:10:00 #5
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_193589
Ja die video was echt gemeen.
Veronica heeft het 100% in eigen hand wie eruit gaat. Zo'n filmpje kunnen ze over iedereen wel maken.
Willem z'n positie kunnen ze ook gaan laten wankelen door maar vaak genoeg die schop tegen die kip te herhalen.
Zo is er van iedereen wel wat.
Maar ik moet Bianca gelijk geven dat ze niet kon weten dat je door het stuur te bewegen de electronica sloopte. Er zat immers geen boekje bij die hometrainer.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_193590
Precies, ondanks dat ik geen fan van Bianca ben, is het duidelijk dat ze d'r uit wordt gemanipuleerd. Wat is daarvan de reden, dat ze weet hoe je het geluid van microfoontjes moet manipuleren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')