Je vergeet Stryper.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Tokus het volgende:
he witchfynder met je spijkerjas met Kiss patch!
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
kut. Ik had al kaartjes. Metallysee ftw![]()
Xystus support, andere support is nog niet bekend.quote:Het optreden van Fintroll is gecanceld. After Forever blijft wel op het programma. De entreeprijs is nu EUR 14,- in tegenstelling tot de eerdere entreeprijs van EUR 19,-.
Diegene die een ticket heeft gekocht van EUR 19,- krijgt bij binnenkomst EUR 5,- terug.
Yep! Ik dacht: die doe ik weer aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Tokus het volgende:
he witchfynder met je spijkerjas met Kiss patch!
De klassieker.quote:
dank uquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
Klinkt best lekker, dat Hogtied..
Productie klinkt ook best ok.
14E voor After Forever.. je bent zwaar fucked.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef Hills het volgende:
Pfff, lekker dan. Dus als je alleen voor Finntroll heen zou gaan, kun je dus naar je geld fluiten? Nou ja, minus die EUR 5,- dan. Enig idee overigens waarom Finntroll gecanceld heeft?
tsja, ik weet niet of een spijkerjas mij wel staat, ik ben ook maar een klein ventje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:35 schreef Hansch het volgende:
ik moet ook nog eens een spijkerjas kopen ik heb ook nog een zooi patches liggen
Waarom niet gewoon naar Wacken? Dat is iets dichterbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef Hansch het volgende:
Ook nog eens kijken waar ik zon ding kan vinden 8)
'Gewoon bij een cheapass winkel.
Ow trouwens ik wil immortal echt zo graag zien live.
Ik denk dat ik naar noorwegen naar Hole In The Sky Festival ga
www.holeinthesky.no
Ben ik ook van plan idd, leuke backpatch van Anthrax' "State of Euphoria" erop als ik die nog kan vinden en ik heb een leuk jack om naar concerten aan te doen enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef Hansch het volgende:
Ook nog eens kijken waar ik zon ding kan vinden 8)
'Gewoon bij een cheapass winkel.
Lol, nah ik wel wel iets "leuks".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Hansch het volgende:
Moet het staan dan? 8)
Ik bedoel ik kijk totaal niet naar wat ik aan heb, als het maar zwart of vies is
Maar waar kun je online nou fatsoendelijke patches vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |