Ik wil best beweren dat ze niet zingt. Zang is een opeenvolging van tonen - je kan geen toonladders grunten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Tokus het volgende:
zin·gen2 (ov.ww., ook abs.)
1 met de stem een muzikale opeenvolging van tonen voortbrengen
wou jij beweren dat ze dat niet doet?
Nouja het zoekt wel makkelijk naar meer van wat je leuk zou kunnen vinden..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Soul79 het volgende:
Neuh, het is allebei niks voor mij, maar ik moet altijd zo lachen om die obsessie met genre duiding die metalfans hebben, zeker als ze dat heel serieus gaan nemen.
Welkom in een andere omgeving; het metalheads topic.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef morgane het volgende:
Ik lijk alleen de enige te zijn die Grave Digger écht goed vind, ik ken in mijn omgeving bijna niemand die er überhaupt wel eens van gehoord heeft.
.... Grave Digger? Wie zijn dat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef morgane het volgende:
haha idd! Als hier niemand ze kent geef ik het op![]()
Helemaal niet, daar is hij sinds het nieuwe album mee gestopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:32 schreef morgane het volgende:
is de toetsenist, die loopt er altijd zo bij op het podium![]()
Je kende Grave Digger helemaal niet, weet je nog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Helemaal niet, daar is hij sinds het nieuwe album mee gestopt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je kende Grave Digger helemaal niet, weet je nog?
Maar tussen Bach en de romantiek zit 100 jaar verschil, da's toch wel wat anders dan het verschil tussen pak 'em beet black metal en death metalquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Niks mis mee, maakt het alleen maar handiger om muziek te vinden die je leuk vindt. Je moest eens kijken wat je op je dak krijgt als je die Bach uit je onderschrift indeelt bij de romantiek of renaissance.
Op een stroming die zelf nog maar pak hem beet 30 jaar bestaat is de tijd tussen black en death metal nog best een verschil. Om het nog maar niet te hebben over het eveneens vrij wezenlijke verschil tussen hoe beide subgenres klinken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Maar tussen Bach en de romantiek zit 100 jaar verschil, da's toch wel wat anders dan het verschil tussen pak 'em beet black metal en death metal(
Ik heb zo vaak al gezegd dat ze daar vanaf moeten. Je wíl daar toch niet mee vergeleken worden?!quote:
Alle twee kut?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Op een stroming die zelf nog maar pak hem beet 30 jaar bestaat is de tijd tussen black en death metal nog best een verschil. Om het nog maar niet te hebben over het eveneens vrij wezenlijke verschil tussen hoe beide subgenres klinken.
Je wilt sowieso niet met een van die geassociëerd worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak al gezegd dat ze daar vanaf moeten. Je wíl daar toch niet mee vergeleken worden?!.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Marduk is het niet meer nu Legion weg is.
Black metal =quote:Op maandag 23 april 2007 16:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Op Plague Angel is ie verschrikkelijk kut, dat was net naar een Death Metal vocalist luisteren op een Black Metal plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |