Ff schopje. Heb nieuwe Dark Tranquillity (Fiction) nu vaak genoeg gehoord en ik vind het een erg fijn album. Het staat als een huis. Maar zelf geef ik nog steeds de voorkeur aan de wat rustigere albums als Haven en Projector.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Mjah, wel wat van gehoord, maar persoonlijk blijf ik Projector ,t gaafst vinden.
Ja echt een cool logo. Maar om dat nou 100 x op je gitaar te hebben zoals Dave heeft. Net behang.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef rakotto het volgende:
Annihilator shirts zijn vet met de bodybuilding/Bowling satan achtige logo.
Ik moet op dit moment keihard lachen maar kan nu niet.quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja echt een cool logo. Maar om dat nou 100 x op je gitaar te hebben zoals Dave heeft. Net behang.
Klinkt erg goed!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hier een aanrader voor liefhebbers van goede thrash:
http://www.myspace.com/rumpelstiltskingrinder
wel hardcore invloeden, maar het steekt allemaal prima in elkaar.
NEE!quote:Sounds Like Nightwish, After Forever, Epica
Luister eens naar Tristania en probeer te beweren dat dat power metal is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef Soul79 het volgende:
Gothic metal, of power metal met een zangeres.
Is dat niet gewoon hetzelfde?
Precies, ik hou ook van kaas, maar lang niet van alle soortenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Niks mis mee, maakt het alleen maar handiger om muziek te vinden die je leuk vindt. Je moest eens kijken wat je op je dak krijgt als je die Bach uit je onderschrift indeelt bij de romantiek of renaissance.
Die vrouw bij Arch Enemy zingt dan ook niet, maar grunt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef Downer het volgende:
[..]
Precies, ik hou ook van kaas, maar lang niet van alle soorten![]()
Als er duidelijke verschillen zijn is het wel zo handig om te weten in welke richting je moet denken.
Sommige mensen blijven nou eenmaal volhouden dat als er een vrouw zingt het gothic is, die raad ik dan meestal Arch Enemy aan![]()
zin·gen2 (ov.ww., ook abs.)quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die vrouw bij Arch Enemy zingt dan ook niet, maar grunt.![]()
Haha okquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die vrouw bij Arch Enemy zingt dan ook niet, maar grunt.![]()
Het is heel tof wat ze doet, maar muzikaal...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
zin·gen2 (ov.ww., ook abs.)
1 met de stem een muzikale opeenvolging van tonen voortbrengen
wou jij beweren dat ze dat niet doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |