Wat doet jouw spul?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef Autoreply het volgende:
Mojava, houdt maar op, het staat al in de publiciteit.
[afbeelding]
Afgelopen zomer nog. Er kwam fors onweer aan en dat spul is chemisch bloedlink dus dat wil je geen nacht in je vleugels laten staan. Dus heb ik het maar gedumpt. Tis het waard om te vermelden dat op die plek nu geen grasprietje meer groeit. Overigens is het voor mij een bijbaan. Ze betalen goed die jongens![]()
quote:Wat pas makkelijk is > dat jullie mij niet gaan overtuigen. Ik ben namelijk allang overtuigd van het feit dat chemtrails werkelijkheid zijn. En er is niks dat jullie daar aan kunnen veranderen!
Van dat fok forum
Geeft wel de instelling weer van de gemiddelde chemtrail gelovige...
Da's geheim en mij ook nooit verteld. Ik weet alleen dat het chemisch zwaar reactief is, maar opgelost in water relatief ongevaarlijkquote:
Misschien komen enkele van de volgende vaak gebruikte middelen je wel bekend voor:quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's geheim en mij ook nooit verteld. Ik weet alleen dat het chemisch zwaar reactief is, maar opgelost in water relatief ongevaarlijk![]()
Of was de bovenlucht misschien gewoon minder koud? Zomaar een suggestie hoor...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef squealmaster het volgende:
Inderdaad, vanmorgen stikt het weer van de "white stripes", raar, de afgelopen dagen toen het zo'n mooi weer was, heb ik niets of nauwelijks gezien.
Raar wereldje, daarboven, of had het vliegverkeer met het mooie weer een dagje vrij ?![]()
Inderdaad, zaterdag en zondag waren bijna volledig trail-vrij. Vanochtend was superbizar, één groot trail-web, kheb zowat 20foto's of zo kunnen maken, ook wat gefilmd, kzal het vanavond uploaden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef squealmaster het volgende:
Inderdaad, vanmorgen stikt het weer van de "white stripes", raar, de afgelopen dagen toen het zo'n mooi weer was, heb ik niets of nauwelijks gezien.
Raar wereldje, daarboven, of had het vliegverkeer met het mooie weer een dagje vrij ?![]()
He bah doe niet zo logischquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Of was de bovenlucht misschien gewoon minder koud? Zomaar een suggestie hoor...
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Ja, Noord-west Europa is zo'n beetje het drukste luchtruim ter wereld.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef squealmaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het dan zo druk daarboven ?![]()
Vliegbewegingen op Schiphol:quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef squealmaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het dan zo druk daarboven ?![]()
nee joh, die topman bij shell die als enige van het complot weet, heeft gewoon gezorgd dat de kerosine in de opslag op schiphol van de ene op de andere dag van samenstelling veranderd is.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Chemvo het volgende:
[..]
ja haahahaha lol lol grinnik grinnik leuk he?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef UncleScorp het volgende:
Lol , het is al ver gekomen ... hahahaa die foto's maakt om in een chemtrail topic te plaatsen![]()
och, wedden dat die chemtrail believers wel weer een reden vinden waarom die foto's hét bewijs voor het bestaan van chemtrails zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:44 schreef haaahaha het volgende:
[..]
ja haahahaha lol lol grinnik grinnik leuk he?
Je kunt met die foto's wel heel mooi zien hoe het dambord patroon ontstaat. Dus niet zoals bepaalde mensen denken.
http://hondenuitlaatservice.startkabel.nl/quote:Op woensdag 18 april 2007 10:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik moet met de hond lopen maar ik durg niet naar buiten omdat ik geen AIDS wil
Wat nu?
quote:. ABNORMAL PROCEDURES
3.1 CHEM DISP
- This alert is Illuminati when:
- IQ selector is set to less than 23.
- Pax o/b who are the result of a marriage between cousins.
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showpost.php?p=107544&postcount=47
:lolquote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik herinner met net dat AIDS helemaal niet bestaat. Handig zo'n informatief forum!
Da's vreemd, want als ik die piloten van dat andere forum moet geloven is juist de uitwerking van wat ze uitstoten NIET bekend.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Chemvo het volgende:
Vind het trouwens knap hoe die trails de grond weten te bereiken en dat de concentratie dan nog zo groot is dat het ook daadwerkelijk invloed heeft op mensen.
quote:
Er moet toch iemand zijn die dit weet, anders zou het wel erg nutteloos zijn chemicalien te sproeien, als je nieteens weet wat voor nut het heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Da's vreemd, want als ik die piloten van dat andere forum moet geloven is juist de uitwerking van wat ze uitstoten NIET bekend.
wat probeer je duidelijk te maken?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Max_Dark het volgende:
Haahaha ik begrijp niet helemaal wat je nou wilt met het feit dat de contrails afdrijven...de wind op deze vlieghoogtes loopt gemakkelijk tegen de 100, 150 km/uur aan en dan duw je zulke waterdruppeltjes inderdaad gemakkelijk een stukkie weg. En als de wind dan stabiel is dan schuift het hele apparaat op, inderdaad.
Hij gaat daarmee de argumenten te lijf dat de sporen in 'verdachte' patronen zouden ontstaan. Damborden etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Max_Dark het volgende:
Haahaha ik begrijp niet helemaal wat je nou wilt met het feit dat de contrails afdrijven...de wind op deze vlieghoogtes loopt gemakkelijk tegen de 100, 150 km/uur aan en dan duw je zulke waterdruppeltjes inderdaad gemakkelijk een stukkie weg. En als de wind dan stabiel is dan schuift het hele apparaat op, inderdaad.
Ja, de 'opdrachtgevers' volgens dat topic.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die dit weet, anders zou het wel erg nutteloos zijn chemicalien te sproeien, als je nieteens weet wat voor nut het heeft
Eh, misschien begrijp je me verkeerd...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, de 'opdrachtgevers' volgens dat topic.
Als volgens dat topic de piloten die het spul uitsproeien al niet weten wat het spul is en wat voor uitwerking het heeft, waarom zou jij het dan wel weten?
Komt wel vaker voor, maar vaak let je er ook niet op.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef haaahaha het volgende:
Vreemd, op mijn foto's zie ik geen schaduwen. Vraag me af of die foto wel echt is of dat er aan geshopt is. Misschien een tip, maak zelf eens foto's van dergelijke waterdampstrepen en kijk of je dat verschijnsel tegenkomt.
Kan het niet zo zijn dat het licht vanaf de zijkant invalt hier, dus begin of eind van de dag. Dat die wolk dus eigenlijk op gelijke hoogte hangt... Anders wordt het inderdaad een beetje lastigquote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef Max_Dark het volgende:
Tenzij die foto vanuit de lucht naar beneden, tegen een oceaanachtergrond is gemaakt is ie een beetje onlogisch?
Lees dit maar voor uitleg.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef Max_Dark het volgende:
Tenzij die foto vanuit de lucht naar beneden, tegen een oceaanachtergrond is gemaakt is ie een beetje onlogisch?
Dat komt door het barium in de trail.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef Max_Dark het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lees dit maar voor uitleg.
Zeer apart, zoals zo veel dingen in de atmosfeer![]()
Zeg luie donder, post het relevante gedeelte van je bron dan 's ff. Met eigen commentaar. Of is dat niet "volwassen" genoegquote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Anti-NWO het volgende:
Nou nou, dit lijkt wel een topic geworden speciaal voor kleutertjes zodat zij hun eigen plekje hebben. Wat een zielig volkje. Maar dat maakt niet uit, we gaan gewoon vrolijk door met goede informatie posten.
A New Kind of Chemtrail?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lees vooral ook even de tekst die hierbij hoort, van een meteoroloog:
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=72&start=0&category_id=4&parent_id=4&arcyear=&arcmonth=
Veel lees- en leerplezier, kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |