same here. komt ook doordat mijn PC in een andere ruimte staat dan de PSTriple. Geen zin om steeds heen en weer te moeten lopen, om erachter te komen dat ik een spelfout heb gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
I know, maar ik ben lui. Daarom mag iedereen die mij wil toevoegen op PSN zelf dat ook doen, ik accepteer wel
das zo last-genquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef SToRM81 het volgende:
Je zou ze ook kunnen opschrijven misschien
Crysis komt zowel op de PS3 als de Xbox 360, klaar!quote:Crysis dan toch gewoon naar de Playstation 3?
Op de website van Crytek, de studio die in het verleden al op de proppen kwam met het prachtige Far Cry, is zopas een interessante vacature verschenen. Men heeft blijkbaar een Console Programmer nodig die de nodige kennis heeft om games te ontwikkelen voor de PS3. Dit zou kunnen betekenen dat Crysis, het enige spel waarvan we weten dat Crytek op dit moment aan het werken is, dan toch naar de PS3 zal gaan komen nadat men dit steeds opnieuw keihard ontkende. Hopelijk mogen we jullie snel met zekerheid melden of Crysis, naast voor de PC, ook op de nieuwe console van Sony te spelen zal zijn.
Als je de uitzending nog ergens weet te vinden post het dan please hier. I'm in love with Insomniacquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:48 schreef Crashcat het volgende:
MTV gaat op bezoek bij Insomniac. Alleen ik heb het uitzendtijd gemist.q
Ik ben inmiddels Lair-moe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja mensen de Lair marathon houdt maar niet op![]()
Weet met wie je handelt, dat is toch wel het principe van Ebay. Dus de kans op oplichterij is nihil, daarvoor heb je het zogenaamde feedbackscore voorquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef RAM_ het volgende:
Kut heb ik gemist maar de herhaling kijke...
heeft iemand ervaring met ps3 spellen en of controlers kopen op Ebay.com daar zijn ze echt stukken goedkoper!
Je kunt de aflevering van gamekings ook online kijken op http://www.gamekings.tvquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef RAM_ het volgende:
heeft iemand ervaring met ps3 spellen en of controlers kopen op Ebay.com daar zijn ze echt stukken goedkoper!
Dat is aflevering 1, van vorige weekquote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt de aflevering van gamekings ook online kijken op http://www.gamekings.tv
Sorry ik dacht dat gamekings pas net begonnen wasquote:Op woensdag 18 april 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is aflevering 1, van vorige week![]()
No problemquote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat gamekings pas net begonnen wasMijn excuses
![]()
Ik heb mijn tweede sixaxis via ebay gekocht, geen enkel probleem en 20 euro goedkoper incl verzenden. Hij kwam uit Japan en misschien zou ik je de verkoper nog wel kunnen noemen als je daar belang bij hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef RAM_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |