abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48741340
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

staat toch duidelijk in z'n post dat hij er naar uit kijkt

de release van PES 7 is een tijdje terug een bericht over geweest.
Ik bedoelde meer waar is dat (officieel) aanegkondigd.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  donderdag 26 april 2007 @ 15:41:26 #277
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48741384
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is eigenlijk de prijs zo belangrijk van de console? Aan spellen geef je toch een veelvoud van dat geld uit? Wel of niet een console kopen om de prijs doe ik ook niet aan pas als er mooie spellen op uit zijn koop ik dat systeem of die nu 600 of 300 is.
Tjah ik zou best in een Mercedes willen rijden maar helaas kan ik dat niet betalen. (nog) Meeste mensen hebben het er gewoon niet voor over of kunnen het gewoon niet veroorloven, en tjah en als je dan toch persee wilt rijden, dan kan het ook in een Fiat, wel iets lelijker maar het rijd wel

(bij wijze van)

[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-04-2007 15:49:08 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_48741611
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer waar is dat (officieel) aanegkondigd.
kan het bericht even niet terugvinden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 26 april 2007 @ 15:50:37 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_48741693
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Tjah ik zou best in een Mercedes willen rijden maar helaas kan ik dat niet betalen. (nog) Meeste mensen hebben het er gewoon niet voor over of kunnen het gewoon niet veroorloven, en tjah en als je dan toch persee wilt rijden, dan kan het ook in een Fiat, wel iets lelijker maar het rijd wel

(bij wijze van)
Dat snap ik wel maar het gaat mij er om dat je aan spellen uiteindelijk veel meer kwijt bent dan die 600 euro dus dat de aanschafsprijs van een console niet zo'n grote rol er bij speelt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_48741734
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

kan het bericht even niet terugvinden.
Die komt gewoon in Oktober, zoals altijd met PES.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 26 april 2007 @ 16:11:43 #281
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_48742401
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Er bestaat wel!! een wettelijk garantieduur, alleen kan men niet aangeven hoelang dat nu is. Het is namelijk zo dat een product een bepaalde periode aan alle eisen moet voldoen die men bij normaal gebruik mag stellen, de wettelijke garantie duur is namelijk derhalve de levensduur die een consument redelijkerwijs van een product mag verwachten.

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens maar het is zo dat elk product (groep) een (geschatte) levensduur heeft, waar men van moet uitgaan dat het product precies zou moeten presteren zoals jij het hebt gekocht.
In de wet staat zelf geen garantieduur als het gaat om het aantal jaren garantie. Je zegt het zelf al "de wettelijke garantie duur is namelijk derhalve de levensduur die een consument redelijkerwijs van een product mag verwachten" dit is voor ieder product anders daarom staat in de wet niet aangegeven hoelang de garantie moet zijn .

Maar de garantie periode die winkels stellen slaan sowieso nergens op.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 26 april 2007 @ 16:20:56 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48742732
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

In de wet staat zelf geen garantieduur als het gaat om het aantal jaren garantie. Je zegt het zelf al "de wettelijke garantie duur is namelijk derhalve de levensduur die een consument redelijkerwijs van een product mag verwachten" dit is voor ieder product anders daarom staat in de wet niet aangegeven hoelang de garantie moet zijn .

Maar de garantie periode die winkels stellen slaan sowieso nergens op.
Beter lezen dat zeg ik namelijk al alleen anders,
pi_48747190
quote:
Ninja Gaiden Sigma demo nu te downloaden

De Ninja Gaiden Sigma demo is toegevoegd aan het PSN!

Er is weer een nieuwe demo toegevoegd aan de Japanse servers van PlayStation Network. Vanaf nu kun je de Ninja Gaiden Sigma demo downloaden waar velen al een lange tijd op hebben gewacht. De demo weegt zo een 983 MB en is waarschijnlijk volledig Japans. Dus waar wacht je nog op? Downloaden die hap!
Bron

Nu ga ik toch echt een Jap account maken denk ik zo
PSN id: NL_SToRM
pi_48747577
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bron

Nu ga ik toch echt een Jap account maken denk ik zo

iemand een geldig adres voor mij die ik zou kunnen gebruiken om de Jap store te benaderen
pi_48747854
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

iemand een geldig adres voor mij die ik zou kunnen gebruiken om de Jap store te benaderen
Van een klant van ons.. .
Kawaguchi Center Building
4-1-8, Honcho, Kawaguchi-shi,
Saitama 332-0012 Japan
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48747968
quote:

[..]

Zoek gewoon het adres van het hoofdkantoor van Sony of van Nintendo
pi_48748086
Zometeen Ninja Gaiden en Hot Shots Golf maar eens spelen
Downloaden gaat best snel trouwens
quote:

Hier een tutorial: http://www.freewebs.com/buggie66/index.html
pi_48750321
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:09 schreef SToRM81 het volgende:
Zometeen Ninja Gaiden en Hot Shots Golf maar eens spelen
Downloaden gaat best snel trouwens
[..]

Hier een tutorial: http://www.freewebs.com/buggie66/index.html
Mijn dank is groot
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  donderdag 26 april 2007 @ 20:14:20 #289
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48750393
Zit nu te browsen via de PS3 lol. laden van websites gaat alleen wel wat langszamer
pi_48750698
quote:
SCEA on Thursday will launch several new PLAYSTATION®3 (PS3™) game demos and trailers on the PLAYSTATION®Store, including a demo for the PS3 exclusive, Ninja Gaiden Sigma.

In other news, sales figures published this week by Home Media Research showed that Blu-ray Disc sales accounted for 70 percent of high-definition film purchases in Q1 2007. Blu-ray also became the first high-definition format to sell more than a million discs, achieving the feat in less than a year.

Below are the details of the exciting new offerings from the PLAYSTATION Store:

* Ninja Gaiden Sigma Demo (free): Play as Master Ninja, Ryu Hayabusa and infiltrate your way into the Vigoor Empire destroying evil ninjas and demons as you attempt to overthrow the Empire, exact revenge on your enemies, and reclaim the Dark Dragon Blade.

* Virtua Tennis Demo (free): The fun, addicting, award-winning series continues with Virtua Tennis 3. With ultra-realistic graphics and precise player control, gamers will hit the court and play as or against today’s tennis elite including Federer, Sharapova, Roddick, Nadal, and Williams.

* Gauntlet II Video (free): Check out this video for Gauntlet II, where you can re-experience the classic dungeon crawler and play as the Warrior, Valkyrie, Elf, or Wizard!

* The Wheelman Trailer (free): Vin Diesel is The Wheelman, who must prove himself to the Barcelona underworld using his incredible driving skill.

* Stranglehold™ Trailer (free): Continue the story of John Woo’s influential action film, Hard Boiled, engaging your enemies in intense cinematic gun battles.

* The Godfather Trailer (free): Experience the excitement of the legendary films and work toward becoming a Don in America ’s most powerful criminal organization—the Corleone Family.
Ninja Gaiden ook op de US Store dus
pi_48750884
Nog beter
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_48751626
Deze thursday?
pi_48751658
Zit voor een HD-TV te kijken voor mezelf en nu lijkt me de Samsung le37m86 me wel wat.
Maar had een vraag de 40 inch van die serie heeft 15000 contrast en de 37 maar 8000 geloof ik me vraag is wat is dat contrast
  donderdag 26 april 2007 @ 20:50:08 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48751781
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef SnakeNL het volgende:
Zit voor een HD-TV te kijken voor mezelf en nu lijkt me de Samsung le37m86 me wel wat.
Maar had een vraag de 40 inch van die serie heeft 15000 contrast en de 37 maar 8000 geloof ik me vraag is wat is dat contrast
Om het simpel te houden, hoe hoger de nummers hoe scherper en kleurrijker het beeldscherm wordt..
pi_48752099
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Nielz. het volgende:
Deze thursday?
Yes
pi_48753378
2 vraagjes:
de Ninja Gaiden Sigma demo is nog niet op de US Store waarom?

Ik heb nu 2,5 uur geprobeerd om geld in m'n wallet te krijgen, maar Sony accepteert mijn geld niet. Ik zie ook nergens de optie om het via debetcard te doen, alleen creditcard, en als ik die gegevens invul dan krijg ik de melding dat mijn creditcard gegevens niet kloppen (en die kloppen wel, ik heb vanmiddag nog ermee betaald op Amazon).
pi_48753460
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef SocialDisorder het volgende:
2 vraagjes:
de Ninja Gaiden Sigma demo is nog niet op de US Store waarom?

Ik heb nu 2,5 uur geprobeerd om geld in m'n wallet te krijgen, maar Sony accepteert mijn geld niet. Ik zie ook nergens de optie om het via debetcard te doen, alleen creditcard, en als ik die gegevens invul dan krijg ik de melding dat mijn creditcard gegevens niet kloppen (en die kloppen wel, ik heb vanmiddag nog ermee betaald op Amazon).
Misschien omdat je met je US account van je EU credit card wat wilde kopen.
Soms kan dat nog voor problemen zorgen.
pi_48753721
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Panick het volgende:

[..]

Misschien omdat je met je US account van je EU credit card wat wilde kopen.
Soms kan dat nog voor problemen zorgen.
Goochemert natuurlijk wilde ik m'n EU-account-wallet vullen
pi_48754064
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Om het simpel te houden, hoe hoger de nummers hoe scherper en kleurrijker het beeldscherm wordt..
Maar ik zit er maximaal 3 meter vandaan zal ik dat merken dat verschil ?
  donderdag 26 april 2007 @ 21:48:59 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48754137
Ik wil een
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')