hoe is het met de voetbal spellen op de ps3quote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Diablos79 het volgende:
Gaan we het nu in een games topic over voetbal hebben![]()
in de herfst krijgen we PESquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe is het met de voetbal spellen op de ps3![]()
![]()
![]()
Dit jaar zullen PES en Fifa uitkomenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe is het met de voetbal spellen op de ps3![]()
![]()
![]()
Ik denk serieus een price drop de enige oplossing is.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
Pfff....de PS3 verkopen in Kapan zijn nu gezakt naar net iets boven de 10.000
Ik ga binnenkort trouwens maar eens een Jap account maken, zodat ik Hot Shots Golf 5 kan downloaden
Is ook niet zo vreemd er komen op het moment helemaal geen games uit. Pas in Juni komen er weer wat goede games uit, waaronder Ninja Gaiden.. Dan zal het wel weer wat aantrekken.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
Pfff....de PS3 verkopen in Kapan zijn nu gezakt naar net iets boven de 10.000
Ik ga binnenkort trouwens maar eens een Jap account maken, zodat ik Hot Shots Golf 5 kan downloaden
pricedrop helpt geen zier, heavenly sword moet uitkomen. Instant system seller megaton bomba!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik denk serieus een price drop de enige oplossing is.
Overal ter wereld vallen de sales nu tegen. Iedereen die er 1 wilde heeft er een, nu wordt het tijd voor de rest.
Nou een pricedrop zal wel een beetje helpen, maar inderdaad moeten de games zoals Heavenly Sword uitkomen.. En snel graag want ik wil hem ook hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
pricedrop helpt geen zier, heavenly sword moet uitkomen. Instant system seller megaton bomba!
Kun je die niet op een USB stick zetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:49 schreef Renzokuken het volgende:
Ik heb dus ook last van een ps3 die geluid maakt (na een ongeveer een uurtje gamen)![]()
Van de week ga ik hem maar is omruilen, ik zie alleen op tegen het feit dat ik dan m'n savegames kwijt ben![]()
goed idee! ga ik nu proberenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Kun je die niet op een USB stick zetten?
Okay, iedereen heeft ff 600 euro over voor een console als er 1 hit op is.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
pricedrop helpt geen zier, heavenly sword moet uitkomen. Instant system seller megaton bomba!
Hmm kun je het best even vragen op het Sony Playstation forum denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
goed idee! ga ik nu proberen![]()
edit:
Goed het volgende is er nu aan de hand: onder het tabblad game heb je hulpprogramma voor opgeslagen data (daar staat een savegame van resistance van 124 kb en die heb ik ook naar mijn usb stick gezet)
Ook staat er: hulpprogramma voor gamedata. Daar staat ook een bestand van resistance alleen deze is 185 mb en deze kan ik niet kopiëren.![]()
Moet je ook via Sony regelenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:27 schreef Renzokuken het volgende:
Zojuist de mediamarkt gebeld, ik zou hem niet in kunnen ruilen voor een nieuwe ps3![]()
Klopt Media Markt heeft een garantieduur van 14 dagen (wettelijk minimaal 1 jaar eigenlijk) daarna moet je bij de producent zijn. Hmm grr morgen toch de mijne maar terug brengen, kan zelfs me geld nog terug eisen als ik zou willen,binnen de 7 dagen bedenktijdsregeling (dwingend recht)quote:Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Is ook een idee, even bellen dan maar![]()
Wettelijk bestaat er geen garantie termijn. Je hebt recht op garantie wanneer je apparaat kapot gaat of gebreken vertoont die het nog niet hoort te vertonen op dat moment, en dan maakt het niet of dat na een half jaar is of na 3 jaarquote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt Media Markt heeft een garantieduur van 14 dagen (wettelijk minimaal 1 jaar eigenlijk) daarna moet je bij de producent zijn. Hmm grr morgen toch de mijne maar terug brengen, kan zelfs me geld nog terug eisen als ik zou willen,binnen de 7 dagen bedenktijdsregeling (dwingend recht)![]()
600 euro was ook de introductie prijs voor de ps1 en de ps2.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Okay, iedereen heeft ff 600 euro over voor een console als er 1 hit op is..
Sowieso ken ik al zat gamers in mn omgeving die um kopen als ie normaal geprijsd is, waaronder ik.
Maar keep on dreaming dat 600 euro geen fout was van Sony.
Ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in de herfst krijgen we PES
Er bestaat wel!! een wettelijk garantieduur, alleen kan men niet aangeven hoelang dat nu is. Het is namelijk zo dat een product een bepaalde periode aan alle eisen moet voldoen die men bij normaal gebruik mag stellen, de wettelijke garantie duur is namelijk derhalve de levensduur die een consument redelijkerwijs van een product mag verwachten.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wettelijk bestaat er geen garantie termijn. Je hebt recht op garantie wanneer je apparaat kapot gaat of gebreken vertoont die het nog niet hoort te vertonen op dat moment, en dan maakt het niet of dat na een half jaar is of na 3 jaar
staat toch duidelijk in z'n post dat hij er naar uit kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |