Momenteel zit ik al een minuut of twee te zwoegen op een plastic omhulseltje dat om ELK cd-rommetje (tien stuks in een doosje) zit. Superstrak eromheen, ze lijken er wel aan vast gezogen. En dan ook nog bij elkaar in een doosje, hoezo overbodig verpakkingsmateriaal.
En ik moet er nog negen (zucht).
Ik probeer dat altijd een halve minuut en dan word ik meestal zo kwaad dat ik een mes pak en dan een hele diepe snee door het folie in het hoesje maak.
Weer 5 seconden later heb ik spijt, omdat ik dan een verneukt doosje heb.
maar daar heb ik nu geen last meer van, want ik koop alleen nog maar spindels (100 cd op/in rol). Is nog goedkoper ook
Brood-beleg maak ik open met een scherp mes. Ik steek gewoon keihard in de verpakking en rijt het open.
Is de enige manier op het zonder ergernis open te krijgen.
Veel verpakkingen zijn gebruikers onvriendelijk
Raus 2 keer met je nagel langs het plastic en het knapt los. Heb ook zo'n gadget, maar dat werkt ook niet al te best. dat ding is zo bot als de tering.
Maar ik koop meestal spindels dus heb ik er toch niet zo'n last van.
quote:Volkomen mee eens! Wat een tering verpakking zit er altijd om die dingen!
Op zondag 17 februari 2002 20:26 schreef ibo het volgende:
Videobanden
Ik neem me voor de volgende keer in de supermarkt al te checken of de dop er af te draaien is. Maar ja, da's nu te laat...
quote:LOL!
Op donderdag 18 juli 2002 23:40 schreef the-O het volgende:
"Geachte heren van La vache qui rit. U koe kan er misschien om lachen, maar ik niet
Meest irritant zijn die KLOTE pakken waar zo'n irritant druk ding inzit, zit je daar vol met je duim in te rammen, schiet je door het pak heen, en zit alles onder.
Hmm, lekkkkkkkeeeeeeeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |