Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.quote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef ImpulseNY het volgende:luister zelf vooral naar de albums Come clarity (nieuwste), Soundtrack to your Escape, Reroute to remain, en Clayman - En wat losse singles ofc
Van Disturbed?quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb alleen de Land of Confusion cover van In Flames, meer niet.
Ehm, via filmpje een WoW spelerquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.
Het origineel is van Genesis (die met Phil Collins jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Van Disturbed?![]()
Toch maar eens even zoeken
Leer ik weer iets, thnxquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het origineel is van Genesis (die met Phil Collins ja), die van Disturbed is een cover van die van Genesis
mmh, ik moet eerlijk zeggen dat het me tegenvaltquote:Op maandag 16 april 2007 15:26 schreef MrManiak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fWiV7866Efk
Land of Confusion
Yap, vind vooral Bullet ride van die 2 erg goedquote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef qo_ob het volgende:
Bullet Ride + Free Fall m/
Welke achter eenvolgend steeds baggerder werden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef ImpulseNY het volgende:luister zelf vooral naar de albums Come clarity (nieuwste), Soundtrack to your Escape, Reroute to remain, en Clayman - En wat losse singles ofc
Valt best mee, sinds reroute zijn ze behoorlijk populair onder de Slipknot-pubers.quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef MASD het volgende:
Via wat/waar ben je ermee in aanraking gekomen? Aangezien het niet een van de bekendste bands is.
Hehe, Power Metal.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb ze een flinke tijd terug live gezien in 013 met Devil Driver in het voorprogramma ( weet niet meer of Caliban toen ook van de partij was) Ik moet zeggen dat ze een vrij saaie live performance weg gaven met als enige hoogtepunt dat hij een shirt van de band door de zaal liet doorgeven naar een persoon met een Iced Earth shirt...dat vond die zanger zo afzichtelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |