Dat is gelukkig met de ossehaas, de hertebiefstuk en de eend niet het geval. Met het lamsvlees helaas welquote:Op maandag 16 april 2007 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het alleen kut dat de Aldi NL het meeste vlees in de diepvries al gemarineerd heeft.
Is al langer zo. Ik herinner me nog een champagnetest met champagnekenners waarbij de goedkoopste fles van de Aldi als winnaar uit de bus kwam.quote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef golfer het volgende:
Opvallend hoe vaak de LIDL (en de Aldi) tegenwoordig als beste uit allerlei tests komt.
Ook vaak het geval bij de tests van het programma Kassa.
de panda pindakaas van de aldi is ook de lekkerstequote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al langer zo. Ik herinner me nog een champagnetest met champagnekenners waarbij de goedkoopste fles van de Aldi als winnaar uit de bus kwam.
dat heb ik inderdaad ook, ik haal er altijd tassen vol, maar moet dan toch nog even naar een grotere winkel voor wat extra dingenquote:Op maandag 16 april 2007 17:55 schreef LENUS het volgende:
Aldi en Lidl prima winkels en ik kom er al jaren. Het probleem is dat ze 90% van alle spullen hebben. Je mist altijd die 10% die een AH wel heeft.
En de toetjes banaan en vanille met een apart bakje spikkels. Daarnaast is ook de Golden ShowerPower, Tiramisu, groeten & fruit zeer puikquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de panda pindakaas van de aldi is ook de lekkerste
Zo, fijne vent!quote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Oksel het volgende:
-knip-
Ik begreep uit de uitzending dat die van de Aldi alom het lekkerst werd gevonden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef Zwansen het volgende:
Omdat ze dan ook kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding. Heeft niet veel te maken welke nu eigenlijk lekkerder is.
He, ga je lekker, viezerik. Dat hoef ik hier niet te horen, ben je nou helemaal gek geworden!quote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Oksel het volgende:
Overigens is het bullshit dat alles lekker is van de Lidl. Brood is ranzig. De wijnen, tja.. allemaal zo makkelijk dat iedereen ze lust. Ze smaken allemaal nogal chemisch. De Ice T is echt te ranzig voor woorden. Groente is okay, maar fruit is vaak smaakloos (mandarijntjes). Spareribs zijn ook érg vies trouwens. Tomaten zijn ook zo smaakloos als de pest.
Topproducten: blauw/rood schimmelkaas. Afbakciabatta's. Sommige vleeswaren. Chunky's (aardappelpartjes) zijn okay. Die bevroren kippen zijn ook best te doen. Kip zowiezo wel daar.
Conclusie; veel goede producten, helemaal voor de prijs. Sommige dingen zijn echt te goedkoop, en zo smaken ze ook.
-knip-
Sinds de uitzending van de 'Keuringdienst van Waren' koop ik geen vlees meer bij AH. Dat het zo slecht scoort verbaast mij ook niet.quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef VeX- het volgende:
Ik heb het niet zo op Lidl en ik ben onaangenaam verrast over de dingen die ik over AH lees. We hadden van de week 2 bakken gehakt bij AH gehaald, maar nu blijkt dat ook weer ondermaats te zijn.
Ik absoluut niet. Dan ben je geen goede slager namelijk. Want álle producten zijn van belang, niet alleen de betere producten. Zeker bij de hardlopers als gehakt is de kwaliteit juist wél van belang dus dan zou het dom zijn als een slager daar minder aandacht aan besteed.quote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef rashudo het volgende:
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat een slager zich niet zo concentreert op de kwaliteit van z'n gehakt als op andere producten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar dat is wel verouderde informatie.quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Sinds de uitzending van de 'Keuringdienst van Waren' koop ik geen vlees meer bij AH. Dat het zo slecht scoort verbaast mij ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |