Omdat ze te veel eisen stelden, en dat terwijl ze een draak van een plaat uitbrengenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:21 schreef kruimel_20 het volgende:
Waarom mogen ze het niet uitzenden???
Ik heb er zeker van genoten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:49 schreef nipeng het volgende:
Zo daar zullen de liefhebbers dan van hebben genoten.
Ze hebben 1 uur en een kwatier gespeeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:20 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ben zondag in Hamburg geweest ! Echt zo super vet!!!
Chester was echt goed bij stem en het klonk allemaal geweldig!
Hebben jullie bij pinkpop veel regen gehad?
Hoeveel nummers hebben ze gespeeld op PP?
in Hamburg hebben ze 1,5 uur gespeeld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben 1 uur en een kwatier gespeeld.
Van half 8 tot kwart voor 8 9
In het begin was steeds regen, maar daarna nog af en toe.
Ik weet niet hoeveel nummer ze hebben gespeeld
Dit is wat ze in Hamburg gespeeld hebben:quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet dat ik ze ga zien, maar kan je hem neerzetten? Ben wel benieuwd hoe ze dat zouden gaan oplossen aangezien het bijna hele album sloom is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Linkin Park stelt nooit teleur live. Buiten dan of je van de muziek houdt of niet. Ze spelen altijd strak en het zit altijd vol energie. 1 van de meest energieke bands die ik ken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is wat ze in Hamburg gespeeld hebben:Vette setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Linkin Park stelt nooit teleur live. Buiten dan of je van de muziek houdt of niet. Ze spelen altijd strak en het zit altijd vol energie. 1 van de meest energieke bands die ik kenHaha kan gebeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow dat moet half 7 tot kwart voor 8 zijn
ben net wakker.
,,/
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is wat ze in Hamburg gespeeld hebben:volgens mij gebruikten ze al die nummer ook op pinkpop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Linkin Park stelt nooit teleur live. Buiten dan of je van de muziek houdt of niet. Ze spelen altijd strak en het zit altijd vol energie. 1 van de meest energieke bands die ik ken
Alles komt me bekend voor.
ook 2 rustige nummer 1 waarvan ze zeiden dat het de eerste keer was dat zie die speelde.
Die hadden ze opgedragen aan New Orleans geloof ik of dat was een andere rustige
Dat was Leave out all the rest.... Sommige rustige nummers zoals die waren wat minder. Verder de eerste 3 songsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
volgens mij gebruikten ze al die nummer ook op pinkpop.
Alles komt me bekend voor.
ook 2 rustige nummer 1 waarvan ze zeiden dat het de eerste keer was dat zie die speelde.
Die hadden ze opgedragen aan New Orleans geloof ik of dat was een andere rustige
"Stevige nummers als Somewhere I Belong en Crawling"quote:Linkin Park: nu-metal voor tere tienerzielen
Tranentrekkers en gestileerde rockers
Niet mee eens? Reageer in het forum!
meer in 3voor12
Linkin Park is geen bescheiden band. Op de Pinkpop persconferentie presenteerde de band zich niet met een mooi stukje muziek, maar met een Hollywood-achtige trailer, waarin keurig netjes opgesomd werd hoeveel cd's ze wel niet verkocht hebben en hoeveel stadions ze volgespeeld hebben. Maar vandaag toont Linkin Park zich gul en down to earth. Het publiek wordt keer op keer bedankt en aan het einde neemt de band uitgebreid de tijd om handdoeken, shirts en drumstokjes naar de fans te gooien. En dat is maar goed ook, want de trouwe fanschare is het bestaansrecht van de band.
CONCERT:
Linkin Park, Pinkpop Main Stage, maandag 28 mei 2007.
MUZIEK:
Meezingmetal met rapper en gevoelige zanger. Linkin Park brak in door in 2000 met Hybrid Theory, in de slipstream van Korn, Limp Bizkit en Deftones. Waar Korn zeven jaar later gedegradeerd is tot het kleine podium, staat het nieuwe album Minutes to Midnite van Linkin Park gewoon bovenaan in de hitlijsten.
PLUS:
Zei daar iemand dat we nu-metal zo langzamerhand toch wel gehad hebben? Leg dat de nieuwe generatie Linkin Park fans maar eens uit. De voorste vakken staan vol met piepjonge fans, die alle hits woordelijk meebrullen. De formule werkt kennelijk nog steeds. En waarom ook niet? Linkin Park is handig in een gat gesprongen: metalgitaren, gecombineerd met rap en scratches. Belangrijkste succesfactor: geen grommend monster als frontman, maar een gevoelige zanger. Het is een simpele rekensom: als je echt een groot publiek wilt bereiken, moeten ook de meisjes je leuk vinden.
MIN:
De kracht van Linkin Park is ook zijn zwakte. De benaming metalboyband, die vaak gekscherend gebruikt wordt, is helaas meer dan terecht. In stevige nummers als Crawling en Somewhere I Belong valt dat reuze mee, maar sentimentele metalballads als Numb zijn om te huilen. De tranentrekker over de watersnoodramp in New Orleans aan het eind van de set is echt over de rand. De rol van dj/scratcher Joseph Hahn is intussen een beetje twijfelachtig: zijn bijdrage aan de live bandsound is verwaarloosbaar. De raps van Mike Shinoda klinken bovendien behoorlijk gedateerd. Een echte rapper zou met zo'n flow niet wegkomen.
CONCLUSIE:
Stoer maar ongevaarlijk, dat is Linkin Park. Nu-metal als stadionrock werkt nog steeds anno 2007. Al klinkt het nog zo gedateerd en plat, de band staat er wel.
CIJFER:
6,5
Ik vind Linkin Park best goed (de laatste cd wat minder), maar Wolfmother een 3de rangs bandje? No way, Wolfmother maakt tenminste muziek wat ze zelf willen, Linkin Park moest zonodig mainstream gaan met hun laatste cd helaasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Komakie het volgende:
Balen trouwens dat ze het niet mochten uitzenden. Het had iets met de platenmaatschappij te maken ofzo.
Wat ik wel flauw vind is dat ze het bij de Smashing Pumpkings wel 10 keer zeggen dat ze het niet mogen uitzenden en waarom niet, maar over Marilyn Manson en Linkin Park wordt helemaal niets gezegd. Altijd een beetje typisch 3voor12/ned3/3fm
Net als dat de relatief kleinere bandjes over het algemeen helemaal de hemel worden geprezen en over de hoofdacts (waar de meeste mensen op af komen) wordt nooit zo veel over gezegd.
Sterker nog, Wolfmother met een zwaar matige zanger (regelmatig gewoon vals) krijgt een 8 en Linkin Park een 6.5
ok, ik heb het dan niet gezien, maar wel zat andere concerten van ze en ik weet zeker dat het net zo strak was als die sets. En dat is heel wat beter dan 1 of ander 3de rangs bandje als Wolfmother...
Dat is gewoon altijd het probleem met die site geweest...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef renz0r het volgende:
6.5....
Was zeker een dikke 8 waard, concert was superstrak, zuiver en energievol. Dat het hem persoonlijk op dit moment niet meer boeit is zijn mening, maar hij moet ingaan op de showopzet en alles en minder op dat het boyband stadionrock is
Ik vind de liedjes van Wolfmother best leuk, maar ik vond het optreden echt matig. Niet echt super strak gespeeld en de zang vond ik echt matig...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind Linkin Park best goed (de laatste cd wat minder), maar Wolfmother een 3de rangs bandje? No way, Wolfmother maakt tenminste muziek wat ze zelf willen, Linkin Park moest zonodig mainstream gaan met hun laatste cd helaas
Ik vond het juist geweldig! Met veel overtuiging gespeeld en ik vond het allemaal prima klinkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is gewoon altijd het probleem met die site geweest...
[..]
Ik vind de liedjes van Wolfmother best leuk, maar ik vond het optreden echt matig. Niet echt super strak gespeeld en de zang vond ik echt matig...
Misschien is 3de rangs wat overdreven maar dan nog vond ik het live erg tegenvallen....
Was je er bij of heb je het op tv gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vond het juist geweldig! Met veel overtuiging gespeeld en ik vond het allemaal prima klinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |