abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:13:38 #76
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_49023648
quote:
De titel is een verwijzing naar de Doomsday klok, waar de Minutes to Midnight minuten zijn tot de nucleaire vernietiging van de aarde.
gelukkig maar ik dacht een maiden-rip off

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_49025095
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef shakaboem het volgende:

No More Sorrow, Given Up, Bleed it Out en The Little Things Give You Away zijn [afbeelding]

QWERTY is trouwens een ruk nummer.
troo that! Given up is voor mij het toppertje... daarna de 3 anderen die je net opnoemd... rest vind ik ook niets eigenlijk... beetje jammer! dat nummer (in between) dat Mike zingt... omg om te janken! kan niet echt horen dat ze hier 1,5 jaar over hebben gedaan cd begint zo lekker met given up, krijg je al die drama daarna over je heen niet echt muzikaal hoogtepunt ofzo, weinig boeiends aan het album...
zal het heus wel paar keer luisteren als LP-fan, maar vrees dat ze boel fans kwijtraken en (misschien) wat nieuwe (mainstream?) erbij krijgen...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:55:58 #78
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49025105
Godver wat een harde plaet! Sjankerhard kan ik hiermee uit mn dak gaan!

Nee, serieus, leuk voer voor emos en pre-pubers, ik ben inmiddels oud genoeg om kwaliteit en troep in muziek te kunnen onderscheiden

Overigens wel een goed thema, ik kijk al uit naar de vegan-straight edge conceptplaet
jeweetz
  FOK!fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 01:00:18 #79
159915 -Menn0-
MNO
pi_49026684
Het is niet Linkin Park meer vind ik (qua stijl enzo).. En dat is jammer, soms vind ik de wat snellere nummers wel geinig. Maar het is echt niet wat er van verwachtte, jammer genoeg.....
,,/
  FOK!fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 01:01:57 #80
159915 -Menn0-
MNO
pi_49026722
Trouwens, ik dacht dat ik in de Veronica gids las dat ze niet gingen schelden... Maar toch hoor ik fuck, beetje apart dan.
,,/
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:10:46 #81
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_49030400
maar hopen dat ze op pinkpop veel oude nummers draaien en niet deze bagger
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 10:13:47 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49030456
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:10 schreef BlaBlub het volgende:
maar hopen dat ze op pinkpop veel oude nummers draaien en niet deze bagger
Ze draaien nummertjes ja

De Linkin Park Karaoke show
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_49030503
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ze draaien nummertjes ja

De Linkin Park Karaoke show
lol

maar ze spelen vooral oude nrs volgens mij (live van die slow crap zit niemand op te w88 volgens mij)...

in berlijn (was afgelopen week ofzo) speelden ze alleen maar Given Up & No More Sorrow van het nieuwe album! Rest golden oldies!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 10:18:36 #84
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49030527
Maar goed het album is toch nog niet officieel uit? Tegen de tijd dat hij officieel uit is zullen ze er wel meer nummers van gaan spelen. Dit kan best één van de grootste decepties worden op Pinkpop

Maar goed, ik wacht rustig de live filmpjes op youtube af
pi_49031527
Mjah op de setlists die ik gezien hebben spelen ze gelukkig alleen No More Sorrow en Given Up, das maar goed ook, want dat is het enige goede aan het album, voor de rest is het een of andere mislukt pop/rock album, wat totaal niet meer Linkin Park waardig is. Ze waren vrij uniek met hun stijl, nu is het een of ander mainstream album geworden wat zelfs voor die markt maar matig is
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 11:19:37 #86
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49031607
LP was al vrij mainstream, maar ze deden waar ze goed in waren. Commerciele meuk maken. Dat tillen ze nu weer een stukje verder naar een traptrede hoger.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:27:22 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49031768
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Asics het volgende:

[..]

gelukkig maar ik dacht een maiden-rip off

Het heeft wel hetzelfde thema. Volgens mij gaat dat nummer van Maiden ook daar over

Anyway, kan hem bijna gaan luisteren. Ik ben benieuwd....
Klinkt niet echt positief.

Het hoeft kwalitatief niet slecht te zijn maar waarschijnlijk is het totaal niet wat je verwacht van LP en dan is het echt een super teleurstelling...
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah op de setlists die ik gezien hebben spelen ze gelukkig alleen No More Sorrow en Given Up, das maar goed ook, want dat is het enige goede aan het album, voor de rest is het een of andere mislukt pop/rock album, wat totaal niet meer Linkin Park waardig is. Ze waren vrij uniek met hun stijl, nu is het een of ander mainstream album geworden wat zelfs voor die markt maar matig is
Het album is nog niet uit dus ze zullen nu nog geen setlist spelen die ze spelen als het album wel uit is. Geloof me, er komen echt nog wel een paar nummers bij.

Ik ben blij dat ik naar Rock am Ring ga en niet naar pinkpop. Bij Rock am Ring zijn ze afsluitende act en mogen ze gewoon een volledige show spelen terwijl bij Pinkpop ze na een uurtje kunnen gaan wieberen.

Je kunt ook zeggen dan ze dan meer nummers van dit album kunnen inbouwen ipv oude nummers...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:12:54 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49032778
Ok ik neem me woorden terug. Op een paar nummers na is dit album echt kut!

Dit is echt ongelovelijk. Dat het niet meer op de oude Linkin Park lijkt kan ik nog wel mee leven. Nummers als Given Up, Bleed it Out en No more Sorrow zijn best lekker. Maar de rest is allemaal langzaam geneuzel
In dat geval is What I've Done nog 1 van de betere nummers

Sommige nummers (zoals Valentine's Day) zijn helemaal vaag. Die gaan de hele tijd langzaam en heb je het gevoel in te kakken. Dan in de laatste 30 seconden gaat er nog ff een gitaar in en wordt je een beetje wakker geschud. Dan is het nummer alweer afgelopen.
Het lijkt zo veel op elkaar. Waar je normaal gesproken op een album lekker aan het knallen bent en er een paar rustigere nummers tussen doet is het hier precies andersom.

Dit moet wel het meest tegenvallende album zijn van het jaar, als het niet het meest tegenvallende album ooit is (voor mij iig)

Het deed me in het begin nog een beetje aan Papa Roach denken, maar bij hun is het dan nog een stuk beter gedaan. Die hebben nog een leuke afwisseling, maar dit.... te treurig voor woorden. Zou bijna gaan zitten janken hiero

Niet te geloven dat een band als Linkin Park zoiets kan afleveren. Dat over die eigen identiteit vind ik een beetje crap. Ze hebben van te voren gezegd dat ze iets totaal anders wilden doen. Daarom heeft Rick Rubin ook al het materiaal dat op het oude leek in de prullenbak gegooid.
In dat geval hebben ze gewoon zelf de fout gemaakt. Rubin heeft ook goeie dingen gedaan. Slayer werkt al jaren met hem. Zo zijn er nog genoeg andere bands waarbij het prima is gegaan.

EDIT: Ik luister nog een keer en Given Up vind ik wel een heel vet nummer....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:21:52 #89
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_49033018
Jezus, wat een bagger is deze CD zeg, totaal niets wat ik van Linkin Park in het verleden gewend ben. Dit mag niet eens in de schaduw gezet worden van Meteora.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:58:11 #90
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_49033860
Hands Held High lijkt alsof het zo van een Fort Minor CD is afgehaald. En dat getrommel doet me teveel denken aan Like Toy Soldiers van Eminem.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:37:19 #91
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49036413
Dan had ik liever nog een Minutes to Midnight EP gezien met:
- Given Up
- What I've Done
- Bleed It Out
- No More Sorrow
- The Little Things Give You Away (als ballad)
pi_49039022
Er staan 3/4 wel nummers met potentieel op, verder vind ik het kut

@komakie, ik verwacht dat ze op Pinkpop ook wel een uurtje of anderhalf spelen hoor, ze zullen Jan Smeets ook zat kosten, en aan de andere kant vind ik het met dit album helemaal geen ramp dat de Pumpkins afsluiten, daar weet je iig van dat je kwaliteit krijgt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:19:01 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49039971
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Er staan 3/4 wel nummers met potentieel op, verder vind ik het kut

@komakie, ik verwacht dat ze op Pinkpop ook wel een uurtje of anderhalf spelen hoor, ze zullen Jan Smeets ook zat kosten, en aan de andere kant vind ik het met dit album helemaal geen ramp dat de Pumpkins afsluiten, daar weet je iig van dat je kwaliteit krijgt.
Het zou voor het eerst zijn.
Een paar jaar geleden (2001 geloof ik) kwam Limp Bizkit. Dat was ten tijde van Hot Dog and.... blabla. Toen was die band echt bekend en groot. Kregen ook maar een uurtje. Ik had ze een week eerder in belgie gezien en toen was het een show van anderhalf uur (iets langer geloof ik)
Op pinkpop mochten ze net een uurtje spelen. En die zullen ook heel wat gekost moeten hebben...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:25:30 #94
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_49040104
18.30-19.45 LINKIN PARK

Vanaf de officiele pinkpop site uur en een kwartier dus
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_49040565
Ach ja, met dit album lijkt t me meer dan voldoende, zodra je ze meer tijd geeft pleuren ze die wss vol met nieuwe nummers
pi_49040789
In de veronica gids stond een of ander interview, en daarin vertelden ze over hun producer, en hoe alle nummers die ook maar een beetje op hun vorige albums leken, afkeurde. Ze moesten dus een hele nieuwe sound ontwikkelen, omdat het genre wat ze eerst speelde niet meer aan zou slaan. Ze stellen hiermee wel een hoop "oude" fans teleur.
pi_49042742
Album nog maar één keer gehoord en ben (nog) niet onder de indruk moet ik zeggen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_49043133
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:25 schreef BlaBlub het volgende:
18.30-19.45 LINKIN PARK

Vanaf de officiele pinkpop site uur en een kwartier dus
Beter spelen ze Hybrid theory, met de hits van Meteora....en dan 1 of 2 nrs van Minutes to midnight
pi_49043227
Ben nu op de helft van het album, maar nummers als "Leave Out All The Rest" en "Shadow Of The Day" vind ik gewoon Boyband-nummers Zo jammer, dat waren ze niet, maar helaas. Misschien is het tweede deel beter.
pi_49043945
Jezus, Bleed it out is een blij handjesklap liedje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')