Ok ik neem me woorden terug. Op een paar nummers na is dit album echt kut!
![]()
Dit is echt ongelovelijk. Dat het niet meer op de oude Linkin Park lijkt kan ik nog wel mee leven. Nummers als Given Up, Bleed it Out en No more Sorrow zijn best lekker. Maar de rest is allemaal langzaam geneuzel
![]()
In dat geval is What I've Done nog 1 van de betere nummers
![]()
Sommige nummers (zoals Valentine's Day) zijn helemaal vaag. Die gaan de hele tijd langzaam en heb je het gevoel in te kakken. Dan in de laatste 30 seconden gaat er nog ff een gitaar in en wordt je een beetje wakker geschud. Dan is het nummer alweer afgelopen.
Het lijkt zo veel op elkaar. Waar je normaal gesproken op een album lekker aan het knallen bent en er een paar rustigere nummers tussen doet is het hier precies andersom.
Dit moet wel het meest tegenvallende album zijn van het jaar, als het niet het meest tegenvallende album ooit is (voor mij iig)
Het deed me in het begin nog een beetje aan Papa Roach denken, maar bij hun is het dan nog een stuk beter gedaan. Die hebben nog een leuke afwisseling, maar dit.... te treurig voor woorden. Zou bijna gaan zitten janken hiero
![]()
Niet te geloven dat een band als Linkin Park zoiets kan afleveren. Dat over die eigen identiteit vind ik een beetje crap. Ze hebben van te voren gezegd dat ze iets totaal anders wilden doen. Daarom heeft Rick Rubin ook al het materiaal dat op het oude leek in de prullenbak gegooid.
In dat geval hebben ze gewoon zelf de fout gemaakt. Rubin heeft ook goeie dingen gedaan. Slayer werkt al jaren met hem. Zo zijn er nog genoeg andere bands waarbij het prima is gegaan.
EDIT: Ik luister nog een keer en Given Up vind ik wel een heel vet nummer....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"