Gelukkig zijn ze niet te poppy gewordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef shakaboem het volgende:
30 seconden van een nieuw nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=4WWWUhj-BtI&e
Punky...
Op het eind, waar je het woord "me" zeg maar hoort echoën, klinkt een beetje Tool-achtig. (de zang)
Dat vind ik ook wel weer meevallen. Hoewel het wat sneller is, is het echt geen Offspring style.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, maar ik vond het wel een Offspring tintje hebben.. (niet positief)
Nouja, bij No More Sorrow lijkt dat drumstukje in het begin erg veel op Am I Evil? van Diamond Head/Metallica... en die riff aan het begin lijkt ook ergens op (waarop weet ik zo niet)quote:Op maandag 30 april 2007 14:35 schreef Komakie het volgende:
Klinkt wel aardig maar het heeft niet bepaald het Linkin Park gevoel.
Nouja, vernieuwing moet ook anders zijn he....
Ik bedoel meer voor Linkin Park persoonlijk vernieuwing.quote:Op maandag 30 april 2007 15:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, bij No More Sorrow lijkt dat drumstukje in het begin erg veel op Am I Evil? van Diamond Head/Metallica... en die riff aan het begin lijkt ook ergens op (waarop weet ik zo niet)
Leuk, maar ik heb geen interesse om naar een van bovenstaande steden af te reizen voor een cd/dvd...quote:Op 11 Mei ligt de nieuwe cd van Linkin Park in de winkel. Een dag eerder start de voorverkoop van de exclusieve cd/dvd van Linkin Park. Het gaat hier om limited edition die in zeer beperkte oplage en slechts éénmalig verkrijgbaar is!
Deze exclusieve cd/dvd package is alleen verkrijgbaar bij 10 filialen van Free Record Shop op donderdag 10 mei van 22.00 tot 0.00 uur.
Hieronder zie je de filialen.
Kalverstraat 230 1012 XJ AMSTERDAM
Lijnbaan 79 3012 EM ROTTERDAM
Venestraat 41 2511 AR DEN HAAG
Roggenstraat 6 8011 TG ZWOLLE
Dierenriemstraat 132 9742 AK GRONINGEN
Jansstraat 9-11 6811 GH ARNHEM
Broerstraat 82 6511 KR NIJMEGEN
Oudegracht 113 3511 AG UTRECHT
Wolfstraat 8 6211 GN MAASTRICHT
Heuvelgalerie 131 5611 DK EINDHOVEN
Geen idee, ik heb de DVD+CD editie besteld bij cd-wow, zal wel niet het zelfde zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef shakaboem het volgende:
Waarom moet dat nou op een donderdagavond?!![]()
Wat zit er eigenlijk in die limited editie?
Ik woon in utrecht dus ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb geen interesse om naar een van bovenstaande steden af te reizen voor een cd/dvd...
Zal wel niet onder de 20,- zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik woon in utrecht dus ik twijfel nog.
Het is voor mij 10min fietsen naar de oude Gracht. Maar om dat nou om 22:00 te doen voor een limited edition....
Staat niet bij hoeveel die moet kosten he....
90 dollar is ongeveer 70 euro, geen 100. Maar ik zou het er ook niet voor over hebben nee..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef shakaboem het volgende:
Ik heb dit gevonden op de LP-site:
[afbeelding]
De eerste zal gewoon in de winkels liggen, de tweede is vast wat Goover heeft besteld bij CDwow en de derde gaan ze vast verkopen bij de FRS die avond. De eerste twee zullen daar denk ik ook verkrijgbaar zijn. Niemand heeft 100 euro over voor een album met wat extra's.
Die is idd vet. Ik moest echt ff 2 keer luisteren voordat ik eraan kon wennen, tsjee, wat een andere stijl. Maar vet!quote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef renz0r het volgende:
Die mis ik idd op de CD...QWERTY is echt een vet nr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |