Weet je hoe dit spel werkt? Als iemand het goed heeft, mag diegene het zeggen.quote:
Weet jij dat ik de starter ben van deze topicreeks ? Ik dus de regels heb bedacht en die regel nergens is terug te vinden in de statuten.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Weet je hoe dit spel werkt? Als iemand het goed heeft, mag diegene het zeggen.
Oke dus jij bent de enige die hier mag posten dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet jij dat ik de starter ben van deze topicreeks ? Ik dus de regels heb bedacht en die regel nergens is terug te vinden in de statuten.
Nee hoor. Ik doe alleen m'n best om het topic levend te houden.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Oke dus jij bent de enige die hier mag posten dan.
Je hoeft niet weg te blijven. Dacht alleen dat het zo werkte? ??quote:Op woensdag 18 april 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe alleen m'n best om het topic levend te houden.
Maar ik blijf hier wel een tijdje weg. Suces verder.Noem jij maar de nieuwe.
Ohhhh, nou snap ik de opmerking van paar dagen terugquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Weet je hoe dit spel werkt? Als iemand het goed heeft, mag diegene het zeggen.
Oke ik leg me er bij neerquote:Op donderdag 19 april 2007 01:49 schreef Ole het volgende:
Maar OK.. ms moeten 'we' (wie dat ook mogen zijn) dit in de OP zetten..
Maar zover ik begrepen heb, gelden hier niet zulke 'strenge' regels als in andere kwistopics..
Als iemand toevallig iets in gedachten heeft, ga je niet altijd wachten tot degene met het goede antwoord ook online is. Er worden ook geen punten bijgehouden of iets dergelijks. Dit is een spelletje voor de gein, niet meer en niet minder.
OK?
Tong, als je het niet met me eens bent post je maar..![]()
![]()
Don't worry, game on!!!!
Die is goedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef fanneke het volgende:
Thé Lau?
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:24 schreef svann het volgende:
t8
Gerard Spongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |