In de Oude Kijk in 't Jatstraatquote:
Nee hoor, gewoon even wachten en dan de Darwin Award uitreiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Immuun aan het worden van drugs?
TS snapt het concept "drugs" niet zo goed een baalt dat hij steeds meer nodig heeft. Hij snapt niet waarom en denkt dat 'ie immuun aan het worden is
Sommige mensen verdienen echt een draai om de oren...
klopt, ik heb je niet herkendquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de Oude Kijk in 't Jatstraat![]()
Ik ging op de fiets vanaf de universiteit richting huis. En hij stak net voor me langs over. Tenminste, ik denk het. Recht aangekeken, maar geen idee of hij mij herkende. Hij bracht post rond.![]()
Klopt toch, hij is toch postbode?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, ik heb je niet herkend![]()
Maar zat ook met mn hoofd bij mn werk
Het was superdruk in de UB. Had een computer nodig om een boek uit te printen, maar alles was bezet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens Soemp, zou je niet in de UB gaan leren![]()
dat gebeurt dus automatischquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:
heb je nog kleureninkt? selecteren, andere kleur geven en doorprinten
Dit boek was op internet gezet, aangezien het niet meer te krijgen was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Mikkie het volgende:
En je bent zoveel geld kwijt aan nieuwe inkt dat je het net zo goed had kunnen kopen of kopiëren van een medestudent
Bij de jumbo hebben ze het gewoon nog. Bij de AH niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
7 jaar
ik ben nog bij Trés Bien geweestze gaan volgens mij helemaal stoppen met de verkoop van B&J want de diepvries is ook bijna leeg
ja nouquote:
ja maar dat zijn meteen halve liters, dat lijkt me niet echt verstandig om te kopen en op te lepelen (want dat krijg ik nooit in 1 keer op en dan is het gesmolten als ik thuis benquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij de jumbo hebben ze het gewoon nog. Bij de AH niet?
flesje wijn er bij met stokbrood kruidenboterquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Soempie het volgende:
Oja, even vergeten dat je niet in de stad woont.![]()
Kopen, in het noorderplantsoen gaan zitten en die halve liter met z'n 2-en opeten![]()
leuk, maar in combinatie met B&Jquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
flesje wijn er bij met stokbrood kruidenboter
Hij staat reeds in het Fok Darwin Awards topic...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even wachten en dan de Darwin Award uitreiken.
Live vanuit de lb jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
Hee LB!
live vanaf het balkon? of de ub? of de letterenbieb?
Grey's wordt volgende week nog veel heftiger..... toen ik die afleveringen allemaal achter elkaar had gezien had ik echt drijfnatte wangenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
GA was heftig gister trouwens
ben erg benieuwd naar de volgende 2 afleveringen
Er zitten echt juweeltjes tussenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toch wat vaker buiten MEN komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |