Ja, tot vanavond. En ik ga zo naar Asmo, heb nog 1 episode te gaan (de laatste van het seizoenquote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het echoot hier een beetje
Tot vanavond![]()
Regiovrij?quote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip
Had 'm net zelf ook al gezien, maar niet gekocht omdat de verkoopster niet 100% zeker wist of ie regiovrij was, ze dacht van wel. Zit nu ff te kijken, maar volgens internetreviews dus net. Desondanks issie wel softwarematig regiovrij te maken, dus ga 'm dadelijk wel ff halen
quote:
quote:Ben & Jerry's deelt 17 april gratis ijsjes uit!
Ter ere van Ben & Jerry’s wereldwijde “Free Cone Day” delen we op dinsdag 17 april 2007 vanaf 12.00 uur bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld gratis hoorntjes of bekertjes ijs uit aan iedereen die maar wil!
Zorg er dus voor dat je 17 april 2007 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist en laten we daarbij hopen dat het weer ook nog een beetje meewerkt!
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. Iedereen mag zo vaak terugkomen als die wil en niemand hoeft lang te wachten: de rij gaat super snel omdat niemand hoeft af te rekenen!
Heb jij even pechquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
morgen is het scoop day van Ben & Jerry's (oftewel: gratis ijs!!!!!)
maar de scoopshop in groningen (Trés Bien) is er niet meer
Trés bien wel, maar die verkopen het niet meer.... ze staan iig niet meer in dit lijstje
BOEHOEOEOEOE![]()
IK OOK NIET!quote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef Etcetera het volgende:
maakt mij het nou uit wie er eerst was
IK HEB GEEN GRATIS IJS MORGEN
nu wel waarschijnlijkquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus dan komen Soemp, erkel en Plasterk hier ook nog zeuren?
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..quote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Komt er nog iemand quizen. Ik stelde net een aanzwengelvraag, komt er eentje langs met het antwoord en peert 'm weer
eenschquote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..
quote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dat het stellen van een nieuwe vraag maar eens verplicht moet worden. En anders geen punt ofzo..
geen gratis ijs morgenquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2007 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen gratis ijs morgen
of bedoelde je dat niet![]()
Vonden de bouwvakkers vast niet ergquote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Soempie het volgende:
Oja, fietsen met rok, tegenwind en haast is niet een goed planWerkt niet, fiets je veel te langzaam
![]()
Heb daardoor m'n trein gemist en dus volleybaltraining
Mwa, ik keek best chagrijnig. En die melkflessen van mij...quote:
Makkelijke vraag voor mijquote:
Ook eensch!quote:Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind het soms ook wel lastig maar heb altijd wel een vraag kunnen bedenken. Daarnaast is het natuurlijk wel een logische reden omdat de quiz anders vaak erg lang stilstaatquote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef morgane het volgende:
Hmm, toch jammer dat je per se een vraag moet stellen als je 't antwoord weet, ik ben altijd zo inspiratieloos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |