Ik moest even een lesbOP maken.quote:
Das nog nooit iemand geluktquote:
Vast wel niet. Het is bedtijd vandaar. Tyra is best wel leuk, ik raak al aardig aan verslaafdquote:
Door jou kijk ik er nu elke avond naarquote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vast wel niet. Het is bedtijd vandaar. Tyra is best wel leuk, ik raak al aardig aan verslaafd![]()
Het was me wel aardig gelukt, een aantal ouwe rotten zie je toch wat minder vaak postten.quote:
Mequote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet een jong iemand die op een oud iemand valt? (tegenoverstelde van pedofiel zeg maar)
Dat is net zeggen als van "de meeste eten uit Amerika is nou niet bepaald van hoge kwaliteit"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Sitethief het volgende:
Tyra?
De meeste talkshow uit Amerika zijn nou niet bepaald hoge kwaliteit? Is deze show zo anders dan?
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Gewoon het tegenovergestelde van pedofiel, je snapt toch wel wat ik bedoel.. dus een tiener zeg maar met iemand van 40 ipv iemand van 40 met een tiener..
Lees je definitie nog even doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Gewoon het tegenovergestelde van pedofiel, je snapt toch wel wat ik bedoel.. dus een tiener zeg maar met iemand van 40 ipv iemand van 40 met een tiener..
Hoe zal ik het vragen ik ben slecht in dat soort zaken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
Probeer het, dan weet je het meteen.
"Ik wil met je neuqen"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe zal ik het vragen ik ben slecht in dat soort zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |