Met iemand afspreken. Hetzelfde wat onder daten wordt verstaan als je hetero bent. Op iemand afstappen in een discotheek zie ik zelf niet onder een date vallen. En hopen dat een relatie inzit is best wel bedwelend voor een ander persoon en op zich best wel zinloos en werkt alleen maar averechts wanneer je het aan diegene kenbaar maakt die je eigenlijk nauwelijks kent. Ik heb nu ook niet meer het idee wanneer ik met iemand date, dat er een relatie uit zal voortvloeien. Juist niet meer. Ook al hoop ik stiekem nog steeds een beetje dat ik niet zinloos met iemand zit te daten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
Wat versta jij precies onder daten dan? Op een persoon afstappen die er leuk uit ziet, praatje maken, en dan? Hopen dat er een relatie inzit?
soms probeer je teveel je best te doen, geloof me hij komt wel (en dan heb je soms spijt dat je geen vrijgezel meer bent zucht )quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
rendez-vous klinkt zo mysterieus. Eigenlijk is geen ene moer aan daten (vind ik), ik probeer altijd mijn best te doen en een beetje leuk uit de voet te komen. En meestal klap ik juist dicht en heb geen idee wat ik moet gaan vertellen om het leuk te houden.
en jij date jij alquote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef Cahir het volgende:
Waarom date je zoveel dan? Zoek je een relatie?
waarom niet ?quote:
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?quote:Op maandag 16 april 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Met iemand afspreken. Hetzelfde wat onder daten wordt verstaan als je hetero bent. Op iemand afstappen in een discotheek zie ik zelf niet onder een date vallen. En hopen dat een relatie inzit is best wel bedwelend voor een ander persoon en op zich best wel zinloos en werkt alleen maar averechts wanneer je het aan diegene kenbaar maakt die je eigenlijk nauwelijks kent. Ik heb nu ook niet meer het idee wanneer ik met iemand date, dat er een relatie uit zal voortvloeien. Juist niet meer. Ook al hoop ik stiekem nog steeds een beetje dat ik niet zinloos met iemand zit te daten.
Ja en nu nog steeds een beetje maar niet meer zo hevig. Vroeger was ik best wel preuts. Vroeger vond ik het belediging als iemand in een discotheek om een one night vroeg, maar tegenwoordig doe ik niet meer moeilijk over. Ik hoef niet eens meer diegene bij naam te kennen, ik ben iets minder veeleisend geworden.quote:Op maandag 16 april 2007 22:31 schreef Cahir het volgende:
Waarom date je zoveel dan? Zoek je een relatie?
Niet. Je leert iemand kennen op een date, toch?quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?
ach het kan soms leuk zijnquote:Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Cahir het volgende:
Waarom wel?
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus ook niet wat er onder daten wordt verstaan bij hetero's, anders zou ik het niet vragen. Ik snap het nu nog steeds niet. Hoe leer je dan iemand kennen om mee te daten?
Seks?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.
hoe leer je iemand kennen dat is je vraag, sorry hoor maar kom je weleens buiten. Je leert mensen kennen op straat, bij de bakker, in de supermarket, in de trein (ja echt waar). Als dat niet zo is dan zegt het wat over jouquote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
ben je nog te jong voorquote:
Lees waarop ik reageerdequote:
14 is te jong voor sex eerst daten, movie, ijsje eten enzoquote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lees waarop ik reageerdeIk doelde op het "wat is datgene verder dan vriendschap"..
En waarom ben ik te jong dan?
Okee, nog een keertje. Wie vraag je om naar de bioscoop te gaan? In een club, op straat, via internet?quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bioscoopje, kermis. Dat je elkaar leert kennen maar dan niet in vriendschappelijk zin maar iets verder.
Ach soms kan het puur lust zijn en dan hoef ik zijn naam eerlijk gezegd niet een te kennen en ik wil niet eens dat ie de mijne kent. En ja bij 3e date krijgt ie allesquote:
Ja, ik ben een kluizenaar en ik moet het hebben van mijn cybercontacten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe leer je iemand kennen dat is je vraag, sorry hoor maar kom je weleens buiten. Je leert mensen kennen op straat, bij de bakker, in de supermarket, in de trein (ja echt waar). Als dat niet zo is dan zegt het wat over jou
Ik begreep je eerst idd verkeerd. Tot nu toe was ik meerdere malen door vriendinnen gekoppeld. Een aantal leerde ik kennen via chat en vervolgens mee afgesproken. En sommigen via een forum en gay.eu. In een discotheek durf ik bijna op niemand af te stappen, komt deels omdat ik geen zin in heb om afgewezen te worden door een of ander figuur.quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, nog een keertje. Wie vraag je om naar de bioscoop te gaan? In een club, op straat, via internet?
en later heel veel spijt gehad, geloof me, fun laat me niet lachenquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach soms kan het puur lust zijn en dan hoef ik zijn naam eerlijk gezegd niet een te kennen en ik wil niet eens dat ie de mijne kent. En ja bij 3e date krijgt ie alles. Als ik me niet kan inhouden misschien eerder.
Voorheen was de gedachte eerst iemand goed leren kennen en pas als ik hem vertrouw mee naar bed te gaan. Ik ben fucking dom geweest, was ik maar op al die one night stands ingegaan dan had ik nog tenminste een beetje fun beleefd.
my point is ??? ik heb alleen maar dates gehad met mensen die ik gewoon op straat, de kroeg, de winkel, de trein, etc etc heb ontmoet. Met internet gaat het misschien makkelijker maar hou meer van face to face, en dat terwijl ik van de internetgeneratie ben zoals jijquote:Op maandag 16 april 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kluizenaar en ik moet het hebben van mijn cybercontacten.
Your point?
Bij iedereen werkt het anders. Ik stap niet zo gauw op iemand in een discotheek. Vind zelf prettiger om iemand eerst via het internet te leren kennen en dan vervolgens mee af te spreken.quote:Op maandag 16 april 2007 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
my point is ??? ik heb alleen maar dates gehad met mensen die ik gewoon op straat, de kroeg, de winkel, de trein, etc etc heb ontmoet. Met internet gaat het misschien makkelijker maar hou meer van face to face, en dat terwijl ik van de internetgeneratie ben zoals jij
ik heb nooit gezegd dak 14 benquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
14 is te jong voor sex eerst daten, movie, ijsje eten enzo![]()
dat is wel waar, maar ik vind gewoon dat je niet bang moet zijn om iemand in het echte leven aan te spreken, het valt mee geloof me maar !quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij iedereen werkt het anders. Ik stap niet zo gauw op iemand in een discotheek. Vind zelf prettiger om iemand eerst via het internet te leren kennen en dan vervolgens mee af te spreken.
ok 15 dan, was je verjaardag vorige week ?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok 15 dan, was je verjaardag vorige week ?![]()
dat is toch wel een gevoelig punt voor je die leeftijdskwestie en dat iedereen hier denkt/gokt dat jij 15 bentquote:
neeeeee ga maar even terugzoekenquote:
wel lekker maar te jong, doorzoeken je kunt beterquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef samjustme het volgende:
Deze jongen heeft iets.
http://www.gay.eu/buloud
doe hem maar de groeten van onsquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
ok lieve mede H...... ik ga even bellen en zo, ja ja met vriendje dus wees gerust![]()
het is nog een wonder dat ze me 11 niet aansmerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch wel een gevoelig punt voor je die leeftijdskwestie en dat iedereen hier denkt/gokt dat jij 15 bent
We schelen maar 4 jaar. Maar hij zal me toch niet zien zitten, hij is te lekker. Het is sowieso lastig, dat diegene op wie je valt ook op jou valt.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel lekker maar te jong, doorzoeken je kunt beter![]()
Vind deze wel wat voor je, ook uit Rotterdam, even oud: http://www.gay.eu/Homo_boy20quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef samjustme het volgende:
Deze jongen heeft iets.
http://www.gay.eu/buloud
zal ik doen, nog maar een paar maanden te gaanquote:
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtendquote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
het is nog een wonder dat ze me 11 niet aansmeren
hey, tis ONZ he...quote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtend![]()
posten waaarquote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat komt vanzelf als je nog meer van de wiebelende peim0ls post zoals vanochtend![]()
volgens mij wel, want hoe harder jij hier piept, hoe harder je hem volgens mij mist, hoe meer je naar hem verlangt, dan ga jij dat straks echt niet meer riskeren voor een snelle flirtquote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik doen, nog maar een paar maanden te gaanzal ik het volhouden, kwam vanavond al bijna in de verleiding, en dat op maandag
![]()
bijj wiebelende piemels stel ik me heel wat anders voor, maar goed je bent dan ook 15quote:
Te dikke reet. Ik kijk eerst naar iemands koppie en haren. Daar ga ik eerst voor en dan pas de rest.quote:Op maandag 16 april 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vind deze wel wat voor je, ook uit Rotterdam, even oud: http://www.gay.eu/Homo_boy20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |