quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef waxmask het volgende:
Wat ik nu toch weer tegenkom op Marktplaats slaat toch ook wel weer alles.... Ben benieuwd wat de pro Lieke's hier van zullen vinden...![]()
[afbeelding]
Wie heeft mijn kloon-je-eigen-Huub grap gejat!?quote:Op zondag 15 april 2007 23:54 schreef waxmask het volgende:
Wat ik nu toch weer tegenkom op Marktplaats slaat toch ook wel weer alles.... Ben benieuwd wat de pro Lieke's hier van zullen vinden...![]()
[afbeelding]
Geen idee ... heb de afgelopen avonden en nachten heerlijk geslapen.quote:
[afbeelding]
---> Guilty <---quote:Op zondag 15 april 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie heeft mijn kloon-je-eigen-Huub grap gejat!?![]()
[afbeelding]
Nou eh, ik heb erover nagedacht en heb besloten dat ik een kindje van U wil worden.quote:
Dat hoorde je erg goed!quote:Op zondag 15 april 2007 23:56 schreef Ashrak het volgende:
Ook Nicolaas geeft aan dat Lieke mediageil is ... of hoor ik nu wat ik wil horen
Huub heeft gisteren zelf lopen vertellen dat hij wel eens gepijpt is, en gepijpt heeft....quote:Op zondag 15 april 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt keihard dat Huub biseksueel is, terwijl Huub toch nog steeds niets bij hem heeft gedaan.
[afbeelding]
Ligt eraan, ben je nog maagd?quote:Op zondag 15 april 2007 23:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou eh, ik heb erover nagedacht en heb besloten dat ik een kindje van U wil worden.
Ik wil Natasia en Brian niet als zus en broertje hebben.
Is het mogelijk dat ik me kan inschrijven bij uw club?
En wat kost het om me in te laten schrijven?
Iemand bellen die streams kijkt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:58 schreef Sporti het volgende:
Die achterlijke Eric wil gaan controleren hoe vaak Huub sex heeft gehad, ik ben benieuwd hoe hij dat denkt te bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |